Fullbody og cardio ved siden af


cYRAx
 Share

Recommended Posts

Ja, om en måned skal jeg cutte, og har tænkt mig at køre lidt cardio på Off dagene, er det godt? Her tænker jeg på 40-60 mins powerwalk/løb. Er det bedere at lave cardio på On dagene eller Off dagene? Og hvor ofte kan man lave cardio uden at overtræne?

Har søgt lidt på enmet, men da jeg er til arbjede har jeg ikke så godt tid til at sidde foran computeren.

Link to comment
Share on other sites

Tror ærlig talt ikke det har så meget at sige.

Personligt synes jeg det kan være rart at lave skille det lidt ad. Således at man kører cardio på off-dagene. Men det er jo ikke ensbetydende med at man ikke kan lave cardio de dage hvor man også styrketræner. Jeg har tjekket din log hurtigt og jeg kan ikke forestille mig at du skulle rende ind i nogle problemer mht overtræning. Hvorfor skulle du det - havde jeg nær sagt. Og da slet ikke hvis du bare har tænkt dig at PW'e.

Bare giv den gas og nyd din træning - og lad være med at bekymre dig om potentiel risici for overtræning el. om du kunne hente 3,4 % ekstra styrke, ved at PW fremfor at løbe el. spinne.

Link to comment
Share on other sites

Tror ærlig talt ikke det har så meget at sige.

Personligt synes jeg det kan være rart at lave skille det lidt ad. Således at man kører cardio på off-dagene.  Men det er jo ikke ensbetydende med at man ikke kan lave cardio de dage hvor man også styrketræner.  Jeg har tjekket din log hurtigt og jeg kan ikke forestille mig at du skulle rende ind i nogle problemer mht overtræning. Hvorfor skulle du det - havde jeg nær sagt.  Og da slet ikke hvis du bare har tænkt dig at PW'e.

Bare giv den gas og nyd din træning - og lad være med at bekymre dig om potentiel risici for overtræning el. om du kunne hente 3,4 % ekstra styrke, ved at PW fremfor at løbe el. spinne.

<{POST_SNAPBACK}>

Fint nok, så bliver der kørt cadrio på Off dage :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share