Yates Row ?!


nOOb
 Share

Recommended Posts

ok - har fundet billeder af en bent over barbel row.... m alm. greb.. så det er fuldstændigt den samme øvelse / bevægelse bare med et underhåndsgreb i take it....

:4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ofte vil man også stå mere oprejst...det gør jeg ihvertfald

Link to comment
Share on other sites

javel!

:pumpin: :4boxing: :4sport: :4flex:

Ska ha fundet sårn en i Vejle ........

For jeg har ved et 'uheld' meldt mig ind i Equinox: "De store mænd som dyrker styrkeløft kommer slet ikke her, fordi vi ikke har de tunge vægte, men i stedet hylder en alsidig sund levevis og gode motionsvaner". :rocketwhore:

Edited by nOOb
Link to comment
Share on other sites

YAY!!! :cooldance::4jumpy:

Har fundet ud af at jeg bor 5 minutters gang fra et motionscenter (!) med squat rack og hele halløjsaet! Hvorfor er der ik nogen der har fortalt mig det før?!?! :laugh:

Ligger i forbindelse med en svømmehal, er ik ret stort, slidt udstyr - MEN de har det der skal til!!!! weeeeeee...... :showoff:

Link to comment
Share on other sites

YAY!!!  :cooldance:  :4jumpy:

Har fundet ud af at jeg bor 5 minutters gang fra et motionscenter (!) med squat rack og hele halløjsaet! Hvorfor er der ik nogen der har fortalt mig det før?!?!  :laugh:

Ligger i forbindelse med en svømmehal, er ik ret stort, slidt udstyr - MEN de har det der skal til!!!! weeeeeee...... :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, god fornøjelse da! Det er sgu altid bedre at træne et ordentligt sted, det giver rigtig meget på plus siden til et godt workout.

Ang. Yates row så foretrækker jeg personligt alm. barbell row, men Yates row skulle også være rigtig godt. Og hvis det var med til at give Mr. Yates himself den ryg han havde så...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share