badevægt


ziwe
 Share

Recommended Posts

Hejsa molboere, jeg er igang med et større vægttab og vil nu ud og købe en ny badevægt da den gamle er for uprecis (noget analogt skrammel til en hund).

Desuden kunne jeg godt tænke mig sådan en med fedt% måling, da jeg styrketræner ca 4-5 gange om ugen 2 timer hver gang, tungt, hvilket nok har betydet at mit fedt tab nok er langt størrer end de 17 kg jeg har tabt indtilvidre :4thumbup:

Så kender nogle af jer til en god online shop med kvalitets badevægte til en fornuftig pris ?

Link to comment
Share on other sites

Smut ned i din lokale isenkræmmer og se hvad de har af digitalvægte. Med mindre du får fedtprocent-måling smidt i nakken, så vil jeg anbefale dig bare at købe en vægt der kan vise... vægt :bigsmile:

Test vægten i butikken ved at lave flere målinger. Det tester hvor konsistent vejningerne er - jo tættere de ligger jo bedre. Den absolutte vægt er lidt sværere at måle, men heller ikke så vigtig. Hvis du er heldig kan du finde en test af den på nettet - forbrug.dk har vist nogle.

Udviklingen i din fedtprocent måles meget bedre med en fedttang, der kan købes til 150-200kr eller bare et målebånd til en 10'er.

Tillykke med vægttabet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Test vægten i butikken ved at lave flere målinger. Det tester hvor konsistent vejningerne er - jo tættere de ligger jo bedre. Den absolutte vægt er lidt sværere at måle, men heller ikke så vigtig. Hvis du er heldig kan du finde en test af den på nettet - forbrug.dk har vist nogle.

<{POST_SNAPBACK}>

Desvære er der nogle producenter der snyder her. Min digitalvægt har den ultra irriterrende "feature" at den husker den sidste måling. Hvis næste måling kommer tæt nok på, så viser den altid den samme vægt.

Hvis man vil veje sig to gange i træk er man derfor nødt til lige at samle noget tungt op for at resette den, så man kan få en reel vejning anden gang (jeg plejer at samle katten op :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Desvære er der nogle producenter der snyder her. Min digitalvægt har den ultra irriterrende "feature" at den husker den sidste måling. Hvis næste måling kommer tæt nok på, så viser den altid den samme vægt.

Jeg har netop købt en OBH NORDICA 6283 badevægt, som har denne "feature".

Det er simpelthen plat og svindel, og den ryger direkte tilbage til forhandleren i dag. Hvis jeg laver nummeret med katten, så er den meget upræcis. Det er en elendig vægt.

Jeg har handlet OBH for sidste gang. :mad: (jeg har skrevet til dem, og fortalt hvad jeg mener om deres skrammel)

Edited by Roger Wilco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share