Motion på sprøjte


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Jeg er pt i praktik på en skole hvor jeg adgang til mange spøjse ting... I dag kom en lære med en videofilm som hedder;

Motion på sprøjte.

se udsendelsen her

Ret spændende tanker man kan gøre sig om dette vil jeg mene. Selv håber jeg det bliver et læge præperart.

:4smartass:

Det endnu ikke afprøvet på mennesker men på mus.

Hvad synes i om dette??

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

IL-6 , Testoteron, Primobolan kald det hvad du vil det er præstations fremmende midler. Alle er skadelige ved misbrug og manglende forståelse for indtagelse. Sikker på en "overdosis" af IL-6 vil påvirke kroppen negativt samt især forstyrre kroppens insulin niveau.

Pudsigt man går så meget op i hvordan det ville påvirke raske mennesker når midlet IL-6 Åbenlyst er beregnet til syge mennesker.

Link to comment
Share on other sites

IL-6 , Testoteron, Primobolan kald det hvad du vil det er præstations fremmende midler. Alle er skadelige ved misbrug og manglende forståelse for indtagelse. Sikker på en "overdosis" af IL-6 vil påvirke kroppen negativt samt især forstyrre kroppens insulin niveau.

Pudsigt man går så meget op i hvordan det ville påvirke raske mennesker når midlet IL-6 Åbenlyst er beregnet til syge mennesker.

<{POST_SNAPBACK}>

De fleste danskere skal bare tage sig sammen, men mange vil gerne hoppe over, hvor gærdet er lavest...der er for mange forkælede mennesker i vores samfund, der ikke vil træne (Guderne må vide hvorfor for så slemt er det jo heller ikke)...personligt er jeg træt af at høre om overvægtige og, at det er deres gener der er skyld i overvægten...nej der hvor skoen trykker er nærmere i det indre...det gælder om som i mange andre sammenhænge at tage ansvaret for ens eget liv og så svært er det heller ikke, når DU først har eerkendt det!

Jeg går ikke ind for at fylde sig med stoffer om det så er anabole eller panodil...jeg kan da personligt anbefale flg. http://www.gyldendal.dk/gyldendal/gb/fag.n...0B?OpenDocument

I dag må man tage et standpunkt enten accepterer man medicin som supplement til hverdagen ellers må medcin udelukkende være forbeholdt syge...derfor må lægerne også være mere kritiske når de ordinerer og farmaceuterne må også se sig selv i spejlet, når de udelukkende laver lægemidler til vestens livsstilssygdomme og skider på den 3. verdens livstruende sygdomme...tænk at ingen firmaer gider laver lægemidler mod malaria, fordi det ikke giver profit...tjaaa meget i vores samfund er gennemsyret af pengegriskhed og magt...

Link to comment
Share on other sites

Ku forestille mig at incognito kender mere til forsøget...

Der vil være helt klare bivirkninger ved produktet... Det vil der altid være... Og at få sundhed som en indsprøjtning lyder IMO lidt for mærkeligt... Der er andre ting en motion som afgør sundhed end bar IL-6...

Hende der blive inteviewet til sidst siger også at det kun vil give et skub..

Men vil gerne høre om incognito har mere at sige om forsøget...

Edited by GoingBiG
Link to comment
Share on other sites

GB rammer hovedet på sømmet. Det er for simpelt at tale en enkelt "exercise factor". Vi ved jo f.eks. at træning påvirker produktionen af myostatin, IGF, testosteron, GH, HIF og så videre. Når menneskekroppen kan respondere så specifikt og så godt på forskellige stimuli er det osse indlysende at der skal være mange parametre at skrue på. IL-6 er så en af de parametre, der vedrører de metabolske effekter af motion.

IL-6 er interessant fordi det har så oplagte muligheder indenfor kosmetisk doping, men meget ringe præstationsfremmende muligheder, da det osse er katabolske i et vist omfang. Udover det indlysende, nemlig at det brænder fedt, kan det jo gøre noget enooormt interessant, nemlig at øge insulinsensitiviteten. De fleste anabolske stoffer sænker insulinfølsomheden, hvilket IL-6 så vil kunne forebygge, hvad jeg da osse tror man helt sikekrt vil se det brugt til indenfor MEGET kort tid. Brugt sammen med anabolika vil den katabolske effekt jo osse være ligemeget...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

GB rammer hovedet på sømmet. Det er for simpelt at tale en enkelt "exercise factor". Vi ved jo f.eks. at træning påvirker produktionen af myostatin, IGF, testosteron, GH, HIF og så videre. Når menneskekroppen kan respondere så specifikt og så godt på forskellige stimuli er det osse indlysende at der skal være mange parametre at skrue på. IL-6 er så en af de parametre, der vedrører de metabolske effekter af motion.

IL-6 er interessant fordi det har så oplagte muligheder indenfor kosmetisk doping, men meget ringe præstationsfremmende muligheder, da det osse er katabolske i et vist omfang. Udover det indlysende, nemlig at det brænder fedt, kan det jo gøre noget enooormt interessant, nemlig at øge insulinsensitiviteten. De fleste anabolske stoffer sænker insulinfølsomheden, hvilket IL-6 så vil kunne forebygge, hvad jeg da osse tror man helt sikekrt vil se det brugt til indenfor MEGET kort tid. Brugt sammen med anabolika vil den katabolske effekt jo osse være ligemeget...

<{POST_SNAPBACK}>

IGF øger også insulin følsomheden og det er da også en af grundene til det bliver mere udbredt som doping...

Men hva er mulighederne(inden for lægeverdenen, ikke inden for doping verdenen) så lige præcis med IL-6? Er det for nyt et produkt til at kunne sige noget specifikt? Og hva er der noteret som bivirkninger?

Link to comment
Share on other sites

det er sgu rigtigt det med IGF og insulin sensitiviteten! Jeg har ellers slået det hen som BB-sladder, da det i en fysiologisk sammenhæng virker ulogisk.

Det skal dog nok tages med et gran salt da insulinsensitiviteten er negativt feedback reguleret på flere niveauer og IGF binder insulinreceptorer, så det er muligt at ved høje doser IGF at historien ændres.

Men altså IL-6 påvirker jo osse lipolysen og kan vise sig afhjælpe dyslipidæmi, hvilket gør det helt ideelt i forbindelse med en farmakologisk intervention i forhold til metabolsk syndrom.

Link to comment
Share on other sites

jeg har fået lidt totalt insider viden fra gruppen her og det siges altså at gruppen der har lavet det her, har været lige friske nok med nogle af deres konklusioner. Jeg ved ikke i forbindelse med hvad præcis, men jeg må jo hellere kigge på det...

Link to comment
Share on other sites

jeg har fået lidt totalt insider viden fra gruppen her og det siges altså at gruppen der har lavet det her, har været lige friske nok med nogle af deres konklusioner. Jeg ved ikke i forbindelse med hvad præcis, men jeg må jo hellere kigge på det...

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da lidt af en teaser det der Incognito...

Det var lige præcis jeg ville ha dig ind i tråden nemlig godt med insider viden(hvis du da kan komme med noget konkret :tongue: )... Du er tilknyttet bispebjerg er du ik?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share