skulder + håndvægte (små vægte)


uXu
 Share

Recommended Posts

Jeg skal have formet mine skuldre noget mere i muskulaturen, har forsøgt med army press, med rimelige resultater, ved hjælp af en vægtstang..

Har hørt det er bedre og man opnår bedre resultat ved hjælp af håndvægte, men hvilke øvelser ville være ideelle?

Det skal siges jeg har `KUN´ 15 kg. at gøre godt med..

Giv dit bud!?

// uXu. :innocent:

Edited by uXu
Link to comment
Share on other sites

Måden du udfører øvelsen på intensitet/volumen/restitution osv. er vigtigere end øvelsen i sig selv.

Derudover er respekten man får fra andre forum medlemmer ligefrem porportionel med evnen til at benytte google/søgemaskinen :wink:

www.exrx.net er et godt sted at starte.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Måden du udfører øvelsen på intensitet/volumen/restitution osv. er vigtigere end øvelsen i sig selv.

Derudover er respekten man får fra andre forum medlemmer omvendt porportionel med evnen til at benytte google/søgemaskinen  :wink:

www.exrx.net er et godt sted at starte.

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det så nu jeg skal sige jeg ikke kan fordrage google på visse punkter :cooldance: Hehe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Derudover er respekten man får fra andre forum medlemmer omvendt porportionel med evnen til at benytte google/søgemaskinen  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil sige lille søgeevne giver stor respekt. :w00t: Cool, så skal jeg da til at søge mindre og spørge mere! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share