En artikle om holdninger


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Mens jeg sidder på jobbet har jeg til tider mulighed for at læse en del skrevet om motion, jeg faldt over denne og spurgte om jeg kunne linke til den.. da jeg synes den kunne være ret spændende at høre andres holdninger om.

Jeg havde ikke selv tænkt over hvordan vi ser på mænd når vi når en vis alder.

Se linket i Troels indlæg lige nedeunder.. undskylder men kan ikke helt hitte ud af min nye pc som er en Mac på jobbet.. suuuuuk.... I will learn it!!!

God læselyst

:4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne forstille mig at linket skulle være nogenlunde det her:

http://www.fysio.dk/sw37776.asp

Marlet er underviser på fysioterapeutskolen i Odense, og jeg mener helt klart han har en god pointe angående træningen af de ældre mænd ude i distrikterne. Det er meget kvinde dominerende og de ældre mænd gider ikke (Som regel) ikke alle de lege og gymnastik som kvinderne gider.

Desuden er der ofte for meget kaffedrikning og kagespisning ude i ældre træningscentrene efter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne forstille mig at linket skulle være nogenlunde det her:

http://www.fysio.dk/sw37776.asp

Marlet er underviser på fysioterapeutskolen i Odense, og jeg mener helt klart han har en god pointe angående træningen af de ældre mænd ude i distrikterne. Det er meget kvinde dominerende og de ældre mænd gider ikke (Som regel) ikke alle de lege og gymnastik som kvinderne gider.

Desuden er der ofte for meget kaffedrikning og kagespisning ude i ældre træningscentrene efter min mening.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Troels det var præcis den der.. har sku lidt svært med min Mac pc her på skolen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share