Dm Bænkpres 2005


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ville bare lige sige at jeg synes det var et kanont stævne :smilerock:

Fed fed ultimativ fed musik idag :4thumbup: - da der blev smidt Fear Factory - default jugdement på var det sku lige før jeg rendte ned og prøvede på vægten ned på podiet selvom det var seniorenes tur :laugh: :4thumbup: :devil:

var det Jast herfra MOL der stod for musikken? det synes jeg Cookie snakkede om :unsure:

men ivhertfald ros til arrangørende :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ville bare lige sige at jeg synes det var et kanont stævne :smilerock:

Fed fed ultimativ fed musik idag :4thumbup: - da der blev smidt Fear Factory - default jugdement på var det sku lige før jeg rendte ned og prøvede på vægten ned på podiet selvom det var seniorenes tur :laugh:  :4thumbup:  :devil:

var det Jast herfra MOL der stod for musikken? det synes jeg Cookie snakkede om :unsure:

men ivhertfald ros til arrangørende :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for de rosende ord :smile:

Altid rart at høre når folk er glade efter et stævne.

Det var ganske rigtigt undertegnede der stod for musikken. Godt at høre at musikken faldt i din smag. Tror også Tomas Kierstein gik lidt i selvsving over musikken, han snakkede noget om at jeg skulle være fast musikleverandør til DSF :laugh:

Desværre fik jeg næsten ikke snakket med nogen, da jeg var fast bænket ved dommerbordet under hele stævnet. Fik dog lige sagt hej til Crawdaddy ude på gangen, men det var vist også det ...sådan kan det jo gå.

Hvis der er anden ris/ros til stævnet, så kom endelig med det. Så kan vi prøve at gøre det bedre næste gang.

...Første ting der skal forbedres næsten gang: Jeg fik at vide af en af pigerne at hun synes vægten vejede meget..... jeg skal prøve at justere vægten så den vejer mindre næste gang.

Edited by Jast
Link to comment
Share on other sites

ja jeg forslår at DSF nedsætter et udvalg der skal sørge for musikken udelukkende bestående af Jast :laugh:

en ting jeg mærke til var at i kunne gøre oprydningen lettere for jer selv ved at stille flere skraldespande frem. der stod tomme kakao kartoner og coladåser i hver tænkeligt hjørne og op ad alle vægge fordi folk ikke kunne komme ordentlig af med deres affald (og fordi nogle var dovne :dry: )

i fik til sidst sat nogen sorte affaldsposer frem men de blev hurtigt overfyldte :smile:

bare lige et tip for at gøre det lettere for jeg selv :smile:

Link to comment
Share on other sites

...Første ting der skal forbedres næsten gang: Jeg fik at vide af en af pigerne at hun synes vægten vejede meget..... jeg skal prøve at justere vægten så den vejer mindre næste gang.

<{POST_SNAPBACK}>

Vægten var helt og aldeles nådig :wink: Jeg vejede omkring 100 kg på vægten i opvarmningrummet og blev helt nervøs. Da jeg så kom til indvejning var vægten 97,9 kg :blink:

Superfedt musik Jast - det er vist svært at gøre bedre, men endnu højere ville ikke have gjort noget :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share