Dm Bænkpres 2005


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kommer HELT fra Finland ( :poking:  LP) og stiller op i -60.

<{POST_SNAPBACK}>

hehe loool du er tosset :tongue:

DM bænk var mit allerførste stævne sidste år jeg stillede op i 90 kg klassen bænkede 150 i en latterlig løs gammel Inzer gav mig max 5 kg og blev nr 4 tror jeg

Link to comment
Share on other sites

Håber godt nok der er musik derude, synes det virker langt federe mht stemningen + løftene hvis der blir fyret op for noget metal  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du vist ikke satse for hårdt på, når det er i AAK. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Why?

<{POST_SNAPBACK}>

De gange jeg har løftet til liga i AAK har der da ingen musik været. Jeg har også hørt fra andre løftere, at der ikke plejer at være det til jeres stævner. For mig personligt betyder det nu ikke det store, når først jeg er fokuseret på et løft til stævne hører jeg aligevel ikke musiken. :smile:

Til træning har jeg derimod ofte brug for musik, men der er man jo heller ikke så "psyked up" som i en stævnesituation. :smile:

Link to comment
Share on other sites

heya...

jeg kommer også (fik tilmeldt mig forsent :innocent: )

er der nogle der kan huske dommergebyret hvis man ikke stiller med dommer og er 4 deltagere?

<{POST_SNAPBACK}>

Tror at det er 200 kr i tiltagergebyr pr person istedet for 100, men er ikke sikker.

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

ja det er startgebyret - men der er desuden et tillæg fordi vi ikke stiller med dommer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Håber godt nok der er musik derude, synes det virker langt federe mht stemningen + løftene hvis der blir fyret op for noget metal  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du vist ikke satse for hårdt på, når det er i AAK. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Why?

<{POST_SNAPBACK}>

De gange jeg har løftet til liga i AAK har der da ingen musik været. Jeg har også hørt fra andre løftere, at der ikke plejer at være det til jeres stævner. For mig personligt betyder det nu ikke det store, når først jeg er fokuseret på et løft til stævne hører jeg aligevel ikke musiken. :smile:

Til træning har jeg derimod ofte brug for musik, men der er man jo heller ikke så "psyked up" som i en stævnesituation. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Til træning plejer der vist også at være tung rock, ved ikke med stævner.

Måske HAR der været musik, hvor du bare ikke har hørt, fordi du var fokuseret på et løft :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Overvejer at tage ned og se det.

Vil derfor lige høre hvilken bus der går derud nede fra banegåren? Er det egentlig ikke der hvor MOL-Træf no. 4 fandt sted?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det er præcis der MOL træf 4 fandt sted, kan ikke huske busser.

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share