Center i eller omkring Løkken.


Indian Spirit
 Share

Recommended Posts

Her i min sommerferie skal jeg som skrevet en uge til Løkken. Jeg ved godt at kroppen har godt af en lille pause af og til, men det er nu ikke lige hvad min har brug for lige nu :smile:

Jeg vil derfor høre om nogen herinde kender til et ordentligt sted at træne i Løkken eller der omkring ? ( for en som ingen bil har ) Via google har jeg kunnet finde dette i en idrætshal: http://www.loekkenhallen.dk/default.asp?kategori1=3c Men det ser dels meget småt ud, og så ser jeg kun maskiner :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har selv trænnet der i 3 år.. Kanon styrkecenter.. Desværre er der bare tit for overfyldt dernede..

Der er rigtig mange maskiner, men der er selvfølgelig også en sektion med løse håndvægte og bænkpres osv. Jeg mener de løse håndvægte går op til 50-75 kg.

Edited by kimweltz
Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har selv trænnet der i 3 år.. Kanon styrkecenter.. Desværre er der bare tit for overfyldt dernede..

Der er rigtig mange maskiner, men der er selvfølgelig også en sektion med løse håndvægte og bænkpres osv. Jeg mener de løse håndvægte går op til 50-75 kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det lyder da i hvert fald som positiv feedback :wink: I den frivægtsafdeling er der vel også mulighed for squat så ? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hjørring Styrkesport er stedet for BB og styrkeløftere i Hjørring. Der er supergode squat og bænkpress stativer med SL stænger, dødløft platform og håndvægte på til 47,5 kg. De har ikke de nyeste maskiner, mangler bla. en smith maskine og siddende læg, men atmosfæren er klart den bedste i Hjørring :4thumbup: .

Link to comment
Share on other sites

Hjørring Styrkesport er stedet for BB og styrkeløftere i Hjørring. Der er supergode squat og bænkpress stativer med SL stænger, dødløft platform og håndvægte på til 47,5 kg. De har ikke de nyeste maskiner, mangler bla. en smith maskine og siddende læg, men atmosfæren er klart den bedste i Hjørring :4thumbup: .

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen Smith ? Fuck :poking: Jeg fandt lige hjemmesiden og læste lidt om klubben. Den lyder meget lovende ja, og prisen absolut overskuelig. Tak for hjælpen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har selv trænnet der i 3 år.. Kanon styrkecenter.. Desværre er der bare tit for overfyldt dernede..

Der er rigtig mange maskiner, men der er selvfølgelig også en sektion med løse håndvægte og bænkpres osv. Jeg mener de løse håndvægte går op til 50-75 kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det lyder da i hvert fald som positiv feedback :wink: I den frivægtsafdeling er der vel også mulighed for squat så ? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, selvfølgelig er der mulighed for squat.. Både med maskine og som fri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share