livstilsændring


camilla_fraggle
 Share

Recommended Posts

hey...

jeg er også en af de nye på MOL. men ville gerne lige fortælle om mit fremskridt... jeg har lavet en ændring i mit liv, der lyder på at jeg dropper alt hvad der hedder hvidt brød, paste, ris, og min bedste ven slikket. men selvom jeg savner guffet har jeg tabt mig 3 kg på 14 dage, kun ved at droppe alt det ovennævnte. :cooldance:

men kan huske da jeg startede på slankehelvedet, prøvede jeg alt fra kalorietælning til piller, intet hjælp på mig, da jeg godt kan lide at spise, og pillerne hjælp som :4pooh: (men det kunne jeg jo ha sagt mig selv inden jeg startede) :tongue: men jeg mangelde nogen som gav mig nogle retningslinier, for alle har deres metoder. og det kan være meget forvirrende for en småfed lille tøs som mig... men man finder en løsning der kan komme overens med sin hverdag....

så til de andre nye...

ingen toast, intet havregryn, egentlig alt med mange kulhydrater. til morgen spiser jeg en masse frugt og det gør jeg så frem til frokost, hvor den lyder på salat af forskellige slags, frugt frem til aften hvor det er kød med salat og grønsager. og så liter af vand. men man skal huske på at ændringerne ikke skal komme på en gang, for så mister man motivationen, og hvor fysisk aktiv man er, jeg kan klare mig da jeg kun går i skole. for hvis man har brug for lidt mere, så husk det skal være groftbrød eller fulskornspasta.

håber der er andre der kan få en igangsætter af det her... jeg har ihvertefald... er ikke helt klar til stranden men det kommer... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ingen toast, intet havregryn, egentlig alt med mange kulhydrater. til morgen spiser jeg en masse frugt og det gør jeg så frem til frokost, hvor den lyder på salat af forskellige slags, frugt frem til aften hvor det er kød med salat og grønsager. og så liter af vand.

Frugt og grønt indeholde nu også kulhydrater :smile: Hvad er din begrundelse for at fjerne havregrynet?

Link to comment
Share on other sites

ingen toast, intet havregryn, egentlig alt med mange kulhydrater. til morgen spiser jeg en masse frugt og det gør jeg så frem til frokost, hvor den lyder på salat af forskellige slags, frugt frem til aften hvor det er kød med salat og grønsager. og så liter af vand.

Frugt og grønt indeholde nu også kulhydrater :smile: Hvad er din begrundelse for at fjerne havregrynet?

<{POST_SNAPBACK}>

ved godt at der kulhydrater i frugt og grønt, men du ikke kun leve af kød....

jeg har valgt at fjerne brød, gryn, ris pasta, fordi det indeholder flere kylhydrater end grønsager.

i havregryn er der ca 73,3 kul/100 g mens i æbler er der ca. 11 kul /100 g. og kalorie indholdet er også højere i grynet. Idet at du stater dagen med så meget frugt (som man har behov for) så får du også en masse væske.

men min begrundelse for at fjerne grynet, er at jeg ikke bryder mig om en tung morgenmad, ved godt at morgenmaden er vigtig men synes at den type morgenmad (gryn, brød m.v) er ubehagelig. men har altid spist frugt til morgenmad, så det er ikke kun et led i vægtabet.

men ved godt at der er mange der mener at man skal have en god og solid morgenmad. man det kan man på mange måder. :bigsmile:

Edited by camilla_fraggle
Link to comment
Share on other sites

....Pas nu på, at du også får noget med nogle proteiner indenbords  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

der er altid protein i min frokost (tun eller skinke) og altid til aften i form af kylling eller ligende. så det er jeg obs på... det eneste der er sket er at jeg har droppet brød m.v :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share