Weightgainer


kimweltz
 Share

Recommended Posts

Som nogle ved, har jeg været på weightgainer en 3 ugers tid nu... Jeg nævner selvfølgelig ikke mærke :smile:

Men alt i alt er det så ikke bare proteiner og druesukker?

Efter 3 uger er jeg begyndt at blive svimmel, få kvalme op til nogle timer efter jeg har drukket det, og lad mig sige det lige ud.. være øm i røven af at skide sukkerknalder.. hæhæ :tongue:

Mon jeg skulle stoppe et par uger? Tør næsten ikke, resultaterne er blevet fundstændig kanon.

Link to comment
Share on other sites

Men alt i alt er det så ikke bare proteiner og druesukker?
Stort set men ikke helt. Det afhænger nok af mærket, men ofte er kulhydraterne en blanding af hurtige (f.eks. druesukker) og langsomme kulhydrater (f.eks. maltodextrin)
Efter 3 uger er jeg begyndt at blive svimmel, få kvalme op til nogle timer efter jeg har drukket det, og lad mig sige det lige ud.. være øm i røven af at skide sukkerknalder.. hæhæ

Hvor meget indtager du? Hvor stor en del af dit samlede indtag er det?

Mon jeg skulle stoppe et par uger? Tør næsten ikke, resultaterne er blevet fundstændig kanon.

Det må du uddybe.

Jeg har svært ved at forestille mig hvordan man kan nå fantastiske resultater på 3 uger næsten uanset hvad man er "på".

Hvor meget har du taget på og hvor stor en del er masse?

Link to comment
Share on other sites

Mon jeg skulle stoppe et par uger? Tør næsten ikke, resultaterne er blevet fundstændig kanon.

Det må du uddybe.

Jeg har svært ved at forestille mig hvordan man kan nå fantastiske resultater på 3 uger næsten uanset hvad man er "på".

Hvor meget har du taget på og hvor stor en del er masse?

Jeg tager hvad der står på posen. 3 skeer, 3 gange om dagen, imellem måltider.

Jeg er steget 3 kg på de sidste 2 uger, og det har ikke sat sig på maven, så det vil jeg kalde gode resultater :cooldance:

graph.jpg

De sidste 2 uger, fra jeg begyndte at træne igen.

Edited by kimweltz
Link to comment
Share on other sites

Mon jeg skulle stoppe et par uger? Tør næsten ikke, resultaterne er blevet fundstændig kanon.

Det må du uddybe.

Jeg har svært ved at forestille mig hvordan man kan nå fantastiske resultater på 3 uger næsten uanset hvad man er "på".

Hvor meget har du taget på og hvor stor en del er masse?

Jeg tager hvad der står på posen. 3 skeer, 3 gange om dagen, imellem måltider.

Jeg er steget 3 kg på de sidste 2 uger, og det har ikke sat sig på maven, så det vil jeg kalde gode resultater :cooldance:

graph.jpg

De sidste 2 uger, fra jeg begyndte at træne igen.

<{POST_SNAPBACK}>

Whatever works for you... is fine.

Kan nu ikke se det fantastiske i udviklingen... og 3 uger er MEGET kort tid at måle en udvikling på. :wink:

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager hvad der står på posen. 3 skeer, 3 gange om dagen, imellem måltider.
Hvor mange kalorier er det, og hvad er dit samlede indtag så oppe på?
Jeg er steget 3 kg på de sidste 2 uger, og det har ikke sat sig på maven, så det vil jeg kalde gode resultater

hehe, bare fordi det ikke sætter sig på maven kan det jo godt være fedt. Jeg vil mene du er meget optimistisk hvis du tror bare 1 af de 3kg er muskelmasse.

Ud fra din graf har der da også sat sig noget på maven.

De godt 10cm stigning i skulderomkredsen virker mildt sagt ekstremt meget. Sikker på du målte på samme måde begge gange?

Er du sikker på der ikke er andre faktorer der spiller ind, f.eks. at du lige er gået igang med at træne igen?

PS: Det er ikke for at være negativ, jeg prøver bare at være realistisk :wink:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg tager hvad der står på posen. 3 skeer, 3 gange om dagen, imellem måltider.

Hvor mange kalorier er det, og hvad er dit samlede indtag så oppe på?

Jeg er steget 3 kg på de sidste 2 uger, og det har ikke sat sig på maven, så det vil jeg kalde gode resultater
hehe, bare fordi det ikke sætter sig på maven kan det jo godt være fedt. Jeg vil mene du er meget optimistisk hvis du tror bare 1 af de 3kg er muskelmasse.

Ud fra din graf har der da også sat sig noget på maven.

De godt 10cm stigning i skulderomkredsen virker mildt sagt ekstremt meget. Sikker på du målte på samme måde begge gange?

Er du sikker på der ikke er andre faktorer der spiller ind, f.eks. at du lige er gået igang med at træne igen?

PS: Det er ikke for at være negativ, jeg prøver bare at være realistisk :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo jo.. Det er helt sikkert fordi jeg lige er gået igang igen.. Man øger altid mest masse i starten.. og ja, har da snuppet 2,5 cm ved maven (tror jeg det er).. Men det jeg tænkte på, var bare at jeg aldrig har vejet over 65 kg, selvom jeg har kæmpet og kæmpet med at æde nok..

Mit kalorie-indlag er steget fra ca 1300 til 3000.. Jeg har levet meget sundt det sidste år.. salat osv, så denne gang skulle det sku øges når jeg skulle igang med træning igen.

Link to comment
Share on other sites

Whatever works for you... is fine.

Kan nu ikke se det fantastiske i udviklingen... og 3 uger er MEGET kort tid at måle en udvikling på. 

-kajakroer

Det ved jeg skam også godt, og jeg er enig.. Smed bare lige skemaet op, da vi snakkede om masse. Du har helt ret.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det lader til, at det har hjulpet gevaldig på maven og hofterne ! ! !

Jeg ved ikke helt præcist, hvorfor man ophober væske i kroppen, men efter en betydelig del af kulhydrater, bliver jeg nu også "pumpet". Så det er vist ikke vejen frem.

Betina

Link to comment
Share on other sites

Ja, det lader til, at det har hjulpet gevaldig på maven og hofterne ! ! !

Jeg ved ikke helt præcist, hvorfor man ophober væske i kroppen, men efter en betydelig del af kulhydrater, bliver jeg nu også "pumpet". Så det er vist ikke vejen frem.

Betina

<{POST_SNAPBACK}>

Tanken var jo at gaine.. Og det kan man da kun sige jeg har gjort.. Så resultatet er fint med mig...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nok også formuleret mig lidt forkert.. Min mening med denne tråd var ikke at diskutere resultater, men at høre om andre har oplevet disse "bivirkninger" som jeg skriver om..

Og om det er fordi kroppen ikke kan klare så meget sukker (hvis det er det som er i)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share