8 one arm pullups...


Guest Slettet_020112
 Share

Recommended Posts

:cooldance: Det er da Jackson, fra filmen American Ninja 2, med michael dudikoff du har der som avatar hva dbm?

<{POST_SNAPBACK}>

Yup, og det er der statsgaranti på! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kan du da tage en?? 

Kan tage en enkelt med højre. Når jeg forsøger med venstre er den der næsten.

Det er god lir :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er du sgu hardcore. Respekt for det! :devil: Der findes psycho-stærke folk, som træner for en OAP længe uden nogensinde at nå det!

Hvad er dine andre pull-/chinups tal??

Har du mulighed for at smide det på en video og poste det???

Link to comment
Share on other sites

FUUUCK hvor er det OOONDT!!!  :devil:   :4thumbup:

Jeg har en Kammerat som er Elite Gymnast han kunne vist tage 2 da han var på toppen og det var kun med den ene tror jeg så respekt for det der  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nu, at Kasper kan tage en del flere :wink: Da jeg var bokser kunne jeg uden problem tage 8 reps med min højre arm uden at træne styrketræning.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Så er du sgu hardcore. Respekt for det!  Der findes psycho-stærke folk, som træner for en OAP længe uden nogensinde at nå det!

Hvad er dine andre pull-/chinups tal??

Har du mulighed for at smide det på en video og poste det???

Takker.

Men som "Roberto Baggio" siger, er der folk som er MEGET mere hardcore end jeg. 8 reps er sindsygt og der kan jeg i hvert fald ikke være med :devil:

Jeg regner med at være god for ca. 30 pull-ups.

Jeg kan da godt smide en video en dag, men det bliver ikke noget i nærheden af samme gode stil som ham makkeren der laver 8.

Link to comment
Share on other sites

Det skal lige siges først at jeg synes det er sindsyg stærkt klaret. ingen tvivl om det..

Men når det er sagt kan jeg altså ikke forstå at alle folk er sådan oppe og køre over at kalde chin-ups for den ultimative FUNKTIONELLE øvelse!

helt enig det er en "natur"-øvelse og det at kunne hive sigselv op i armene er en god basis funktion som man helt klart BURDE kunne klare.. MEn når det så er sagt er det da ti gange oftere at jeg har brugt for at løfte noget eller skubbe noget, altså!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share