Google er min ven..


Ramses
 Share

Recommended Posts

...men ikke i dag.  :cooldance:

Hvad betyder det at bulke og cutte, og hvorfor gør man det?

<{POST_SNAPBACK}>

Når man "bulker" betyder det at man æder ekstremt meget mad, for at tage på, for at skabe mere materiale at lave krop af.

At "cutte" er så at smide alt det overflødige igen(fedt), uden at tabe muskelmasse.

Man gør det fordi man gerne vil være større, eller fordi man ser op til de gæs der bliver tvangsfodret.

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Når man "bulker" betyder det at man æder ekstremt meget mad, for at tage på, for at skabe mere materiale at lave krop af.

<{POST_SNAPBACK}>

Tager man så fedt på, som man så derefter løbende omdanner til muskelmasse? (Det troede jeg ikke man ku?? :blink:)

Link to comment
Share on other sites

nej du laver ikke fedt til muskler du er i energi overskud når du bulker så du kan få større muskler når du så har ligget i et konstant energi overskud i et halvt år fx..

så kan du ikke undgå at have smidt noget fedt masse på os, og det prøver du så at komme af med ved at cutte det vil sige være i energi underskud cutte fedtet væk uden at tabe muskelmasse det vil sige først på med muller bagefter af med fedt....

er den feset ind???? :laugh::smile:

Link to comment
Share on other sites

nej du laver ikke fedt til muskler du er i energi overskud når du bulker så du kan få større muskler når du så har ligget i et konstant energi overskud i et halvt år fx..

så kan du ikke undgå at have smidt noget fedt masse på os, og det prøver du så at komme af med ved at cutte det vil sige være i energi underskud cutte fedtet væk uden at tabe muskelmasse det vil sige først på med muller bagefter af med fedt....

er den feset ind???? :laugh:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Yes sir! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Når man "bulker" betyder det at man æder ekstremt meget mad, for at tage på, for at skabe mere materiale at lave krop af.

<{POST_SNAPBACK}>

Tager man så fedt på, som man så derefter løbende omdanner til muskelmasse? (Det troede jeg ikke man ku?? :blink:)

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, var ikke det jeg mente. Bare fordi man tager vægt på, så betyder det ikke at være fedt man tager på. For, som magic også siger, man kan ikke lave muskler af fedt.. desværre..

De andre har allerede svaret, men kunne ikke dy mig.. :)

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share