Dragon flags


Pille
 Share

Recommended Posts

Hey

Nu har jeg endelig fået prøvet de meget omtalte dragon flags! Og damn hvor den øvelse er evil! :devil:

Og derfor har jeg desværre ikke helt styrke til at udføre den korrekt. Når jeg skal op har jeg lidt svært ved at få røven med, så jeg bøjer lidt i hoften og svinger så op. Når jeg så kører ned igen rammer min røv bænken, og jeg bøjer stadig lidt i hoften..

Så det er ikke en hel optimal udførelse, men jeg kan dog alligevel mærke at det virkelig river i mine abs! Så mit spørgsmål er så om det er forsvarligt at udføre den som jeg gør? Og gøre det regelmæssigt, altså inddrage den i min træning?

Link to comment
Share on other sites

Så det er ikke en hel optimal udførelse, men jeg kan dog alligevel mærke at det virkelig river i mine abs! Så mit spørgsmål er så om det er forsvarligt at udføre den som jeg gør? Og gøre det regelmæssigt, altså inddrage den i min træning?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lært at man skal tage så mange man kan af dem, og så lægge sig fladt på ryggen på gulvet, og slappe af, indtil at man føler at ens puls og åndedræt er helt ned. Hvis man får ondt i lænden medens at man ligger der, så skal man holde sig fra den, ind til at ens lænd er blevet stærkere.

Link to comment
Share on other sites

Så det er ikke en hel optimal udførelse, men jeg kan dog alligevel mærke at det virkelig river i mine abs! Så mit spørgsmål er så om det er forsvarligt at udføre den som jeg gør? Og gøre det regelmæssigt, altså inddrage den i min træning?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lært at man skal tage så mange man kan af dem, og så lægge sig fladt på ryggen på gulvet, og slappe af, indtil at man føler at ens puls og åndedræt er helt ned. Hvis man får ondt i lænden medens at man ligger der, så skal man holde sig fra den, ind til at ens lænd er blevet stærkere.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er skam ikke lænden jeg har problemer med.. Jeg får ikke nogen smerter der. Mit problem er at jeg ikke er stærk nok i maven til at lave øvelsen. Dermed bliver den udført med bøjet hofte, og mit spørgsmål lød så på om det er forsvarligt at udføre øvelsen sådan?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share