Deload igen, igen og igen:)


life*raider
 Share

Recommended Posts

Yes sir jeg ska igang med at delode den! Mine msukler tigger nemlig efter lidt hvile så det ska de os have :tongue: Starter på lørdag og slutter igen efter en uge :4thumbup: Men jeg har så nogle spørgsmål (har ikk prøvet det før)

1. Ska jeg køre 5*5 - 3*5 - 3*7 eller 3*10 i gentagelser

2. Jeg køre med 100 kg i 3*5 men når jeg så deloader ska jeg så ikk kun køre med halvdelen af hvad jeg tager (3*5 = 50 Kg

3: Mit program tor jeg ser sådan ud

Bryst:

Bænk press

DB incline bænk press

Ryg:

Dødløft

En eller anden for for ROW

Triceps:

Fransk press

Biceps:

Barbell curl

Og så lidt lir selvfølgelig (mave)

Til hver træning bliver øvelserne skiftet rundt så det bliver en forskellig til hver træning.

Hvad synes i om det? har valgt ikk og køre ben i min deload uge efter som de trænger til meget rest

Træner Lørdag, mandag, onsdag og fredag.... Lørdag og søndag holder jeg fri og begynder så på mit normale program igen om mandagen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Når målet er maksimal muskelvækst ville jeg snare tage en omgang dekonditionering fremfor deload...

Deload er noget man bruger for at bevare styrken men samtidig restituere fuldt ud

De foregår på den måde at man sænker både volumen og intensiteten og helt undlader hjælpe øvelser

Link to comment
Share on other sites

Lav bare 5*3 i squat og bænk og 5 singler i dødløften, med omkring 70% og ingen hjælpe øvelser.

Dekonditionering er en reguler trænings pause, hvor du som navnet antyder, dekonditioner, så du efter pausen er helt på bar bund. Teorien er at for at vkose skal man løfte vægte man ikke er konditioneret til. derfor holder man en pause en gang i mellem, for så at starte på en frisk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share