Pulver der smager godt


dragon
 Share

Recommended Posts

For et halvt år siden købte jeg noget pulver som jeg næsten ikke har spist noget af. Problemmet er at det simpelthen smager for dårligt.

Jeg vil have noget pulver som ikke bare kan tolereres, men som smager GODT. Noget man har LYST til at drikke efter træning.

Ja jeg ved godt jeg bare kan klikke lidt på banners og bla bla, men de siger jo alle sammen at deres pulver smager godt og det passer simpelthen bare ikke. Så jeg vil have noget andre har prøvet og kan stå inde for.

Send mig evt. en PM, men reglerne forbyder vel ikke at nævne produkt navne så længe man ikke linker til en bestemt forhandler?

Prisen er mindre vigtig. Det dyreste pulver er det der ikke bliver spist.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Det er sør'me heller ikke nemt at udvælge et mærke, som du burde kunne li'.

Nogle er til jorbær eller vanilie. Jeg selv er til choko.

Vi har alle forskellig smag. Jeg har selv lige skiftet fra et mærke til et andet.

I starten synes jeg, at det første smagte forfærdeligt, men efter at jeg nu er begyndt på det andet mærke, så smager det faktisk værre. Jeg vil mene, at det må man så bare vænne sig til. Jeg smider i hvertfald ikke noget ud, som jeg har brugt en formue på !

Har du prøvet det, som nu kan købes i supermarkeder ? Det er ikke voldsomt dyrt, eftersom man kan få det i en lille bøtte.

Betina

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share