Wieghtgain


Seiff
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Vejer ca de 80-81 nu og har planlagt at øge min masse med 15 kg over de næste 18 måneder.

Muskelmasse helst alså.. =)

Regner med efter de 1½ år så at cutte omkring 5-6kg af igen over ca 4-6 måneder.

Satser på et muskel gain på de ca 2 år på omkring de 8-10 kg

Ok realistisk eller er jeg helt hen i vejret her... ?!

OK sorry hvis det her er forkert forum... =/

Link to comment
Share on other sites

Det vil ikke være nemt, men bestemt ikke totalt umuligt.

Det der dog vil være rigtig svært er, at dit kalorieoverskud faktisk ikke skal være særlig stort, til gengæld skal det være der hele tiden for at have optimale betingelser. Er der bare 200kcal for meget hver dag i forhold til hvad der skal bruges til muskelvækst, så vil du tage ca 10kg på i løbet af et år.

Så om det er realistisk afgænger helt af hvor højt du prioritere det og hvor godt du kan styre din kost.

Link to comment
Share on other sites

Har tideligere kørt meget en meget diktatorisk kost uden alt for meget fremgang på hverken styrke eller masse området.

Så jeg gider ikke tælle kalorier så nøjagtigt. bliver gjort sådan lidt groft.

Købt en badevægt til formålet og skriver hverdag min morgenvægt ned.

Eneste jeg hverdag tæller er proteiner som jeg forsøger at skovle omkring de 200g ind af om dagen.

Resten bliver sådan lidt på gefylen og sat op og ned efter hvordan vægten svinger i løbet af en uge.

Måler mig selv divserse steder hver anden måned for at se hvor det er jeg vokser med vægten.

Ved godt det nok ikke er den mest optimale måde men skal sgu også være en metode jeg orker køre i omkring 1½ år.

Link to comment
Share on other sites

Oki

Regnede heller ikke med det ville blive det mest optimale men ville da lige høre andre efter om det var en helt hen i vejret plan.

Man kan jo altid gå og læse sig til så meget og føle sig så sikker på hvad man foretager sig... også alivl misforstå eller overse noget.

Så evig rart med det her forum =) :4thumbup: :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share