Fremgang og lidt andet


SYDE
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er en ung mand på 20, der har trænet siden august sidste sommer (dog kun rigtig seriøst fra januar til maj). I de 4 mdr hvor min træning var seriøs var der tydelig fremgang (ifølge venner og familie). Jeg blev så pga eksamen nødt til at stoppe med at træne i ca. 6 uger (jeg trænede (med ekstra vægt end kroppen) dog chinups, situps og pullsups herhjemme - så min ryg er blevet trænet og det kan også ses). I de 6 uger synes jeg, at jeg begyndte at falde lidt sammen i brystet. Jeg er så lige begyndt i igen sidste tirsdag. Nu er det så jeg vil høre om det kan passe at jeg allerede nu kan se at vi mit bryst er blevet pumpet op igen?

En anden ting mht. min træning. Er der ikke en øvelse der rammer brystet højere oppe? Jeg er ret flad lige under kravebenet, men bulder så ud længere nede..

Jeg satser lidt på at køre en zig-zag diæt (har tidligere haft succes med det), men hvornår er det mest optimalt at være i kalorieoverskud? Indtil nu har jeg spist godt lige efter træning og så holdt igen på ikke-træningsdage..

Link to comment
Share on other sites

En anden ting mht. min træning. Er der ikke en øvelse der rammer brystet højere oppe? Jeg er ret flad lige under kravebenet, men bulder så ud længere nede..

Jeg satser lidt på at køre en zig-zag diæt (har tidligere haft succes med det), men hvornår er det mest optimalt at være i kalorieoverskud? Indtil nu har jeg spist godt lige efter træning og så holdt igen på ikke-træningsdage..

<{POST_SNAPBACK}>

Som svar på dit første spørgsmål er der følgende øvelser:

Barbell Incline Bench Press

Dumbbell incline bench Press

Til dit andet spørgsmål om zig-zag diæten, så er det netop som du selv skriver det..! Overskud på træningsdage og underskud på hviledage..! Husk at få rigeligt med protein..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share