Søvn Og Træning!


TTT
 Share

Hvor mange timer søvn får du ca pr. nat? ( Denne Poll bedes kun besvares af folk som træner seriøst og min. 3 gange ugentligt)  

108 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I er velkommen til at uddybe jeres svar!

:sleeping:  :sleeping:  :sleeping:  :sleeping:  :sleeping:  :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Da jeg har to små børn (den ene nyfødt) oveni arbejde, byggeri af nyt hus osv så er det svært for mig at få tid til at sove mere end 3-6 timer om natten.

Jeg er klar over at det ikke har en særlig positiv effekt på træningen og forventer heller ikke den store fremgang før jeg får sovet mere (= den lille baby er blevet lidt større).

Link to comment
Share on other sites

Sover langt fra nok :blink:

Alt mellem 4-6 timer ... og så kollapser jeg cirka hver 4-5. dag og tager en 4 timers skraber på sofaen eller bare laver den klassiske med at falde i søvn foran fjernsynet :sleeping:

Nu er det ferie de næste 2 måneder så der satser jeg på 7-8 timer per dag + 1 times middagslur :w00t: da jeg helt klart mener at der skal + 8 timers søvn til per dag for fuld restitution og ikke mindst velvære :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Får omkring 7 timer hver nat, hvis jeg ellers kan falde i søvn. Klokken blir' som regel 23.00 inden jeg ser dyner, og skal så op kl. 06.00. Jeg har ikke nemt ved at gå i seng før 23.00, og slet ikke her om sommeren, hvor der er frygtelig lyst.

Men det er for det meste også nok med 7 timer, ellers ville jeg vel falde i søvn foran fjernsynet ! :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share