Fish City drager øst på....


devito
 Share

Recommended Posts

Som vi allerede snakkede om efter fællestræningen i Esbjerg, så må vi da lige se om vi kan finde en dag til at kigge over i OBBC,

togtrafikken er total noller her i sommereferien, så det ville jo være så dejligt hvis en fra Esbjerg havde en bil at køre i :innocent:

En hurtigt rutebeskrivelse på dgs.dk siger 1t 18min i transporttid, det er jo ingen ting.

Og det er jo nok ingen tvivl om at det må blive en lørdag eller søndag. SÅ må¨vi jo håbe at der er nogle at de lokale til stede...

Lørdag d. 23/7

devito

Søndag d. 24/7

devito

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi skal nok troppe op med et par stykker, uanset dag, men jeg tror de fleste fra OBBC vil have lørdag som præference.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

ja, helst lørdag  :smile:

og den 23 lyder ok...

<{POST_SNAPBACK}>

har pm'et de andre esbjergensere, de må sove lidt i timen :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender en god misbrugskonsulent, du kan få snakket om det problem med.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det er satme så svært!!!! Det startede med Faxe kondi, derefter Squaaaash, så kom de røde i en lang årrække, og nu er jeg dybt afhængig af det sorte guld :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tænkte nu på "Bolivian Marching Powder" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er frisk på noget om lørdagen, selvom det er lidt pinligt at komme lige efter en ferie, hvor vægten ligger på 70 kg. og alle løft er helt i kælderen! :dry:  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool, så er vi 3 til lørdag :4thumbup: så er der bare lige noget med 4 hjul som mangler :dry:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal nok troppe op med et par stykker, uanset dag, men jeg tror de fleste fra OBBC vil have lørdag som præference.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi on wheeeeeeeeeels :4thumbup:

vi har en transport tid på ca. 1t 20min

kan vi lige få bekræften denne adresse på obbc: Rugårdsvej 23, 5000 Odense C ?

Hvornår har vi nogle obbc'iske mol'ere i hytten.....????? så vi lige kan aftale et tidspunkt....

Link to comment
Share on other sites

Vi skal nok troppe op med et par stykker, uanset dag, men jeg tror de fleste fra OBBC vil have lørdag som præference.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi on wheeeeeeeeeels :4thumbup:

vi har en transport tid på ca. 1t 20min

kan vi lige få bekræften denne adresse på obbc: Rugårdsvej 23, 5000 Odense C ?

Hvornår har vi nogle obbc'iske mol'ere i hytten.....????? så vi lige kan aftale et tidspunkt....

<{POST_SNAPBACK}>

Som Bully, adressen er fin. :bigsmile:

Hvad siger I til kl. 11.30?

Det giver os 5 timer til at træne og det kommer til at tage tid med al den kæwe og hvad ellers vi har. :blahblah:

Derefter kan vi tage ud og spise, buffet naturligtvis. :wink: :4thumbup:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share