Sjællandsmesterskabet i bænkpres


Prehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kommer som speaker og generel tilsviner.  :4thumbup:

Vil man undgå spot fra speakeren (vi snakker ikke her fingre-på-eleiko-spot men "her har vi Bette-Prehn fra Skidovre, der er mest kendt for sin grimme trikot og tidligere titel som point-chef i klubben"-spot) - så kan man indbetale et beløb efter eget valg på min konto 3710 3710401675 i Danske Bank...

Med "beløb efter eget valg" mener jeg naturligvis mindst 100kr. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ja, vi glæder os til din hjælp, vi er meget glade for at du har sagt ja, det er altid kanon med en god og erfaren speaker. :wink:

Edited by PHE
Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer som speaker og generel tilsviner.  :4thumbup:

Vil man undgå spot fra speakeren (vi snakker ikke her fingre-på-eleiko-spot men "her har vi Bette-Prehn fra Skidovre, der er mest kendt for sin grimme trikot og tidligere titel som point-chef i klubben"-spot) - så kan man indbetale et beløb efter eget valg på min konto 3710 3710401675 i Danske Bank...

Med "beløb efter eget valg" mener jeg naturligvis mindst 100kr. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ja, vi glæder os til din hjælp, vi er meget glade for at du har sagt ja, det er altid kanon med en god og erfaren speaker. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhmmm hvad skal man presse for at undgå at blive til grin 90 klassen?

Edited by Flinke9
Link to comment
Share on other sites

Øhmmm hvad skal man presse for at undgå at blive til grin 90 klassen?

<{POST_SNAPBACK}>

Man bliver ikke til grin alle skal starte et sted, så det er bare med at melde dig ind i en styrkeløfterklub. Hvis du ikke allerede er det kan du desværre ikke nå det, da man skal have stået minimum 3 måneder på licens listen for at kunne deltage i konkurrencer.

Link to comment
Share on other sites

Prehn: bare rolig jeg er en svag pressende BB så jeg er ingen udfordring :bigsmile: men hvad presser du eksempelvis på en god dag?

DonPrehn: det var bare af ren nysgerrighed, så jeg ville bare lige sammenligne lidt, og se hvor langt jeg har op til de stærke drenge :smile:

dam jeg har lige set rekord listen på styrke.dk, der er meget meget langt igen :blush:

Edited by Flinke9
Link to comment
Share on other sites

Nyt medlem

*

Gruppe: Medlemmer

Indlæg: 14

Indmeldt: April 05

Ja man skal tro på det, jeg tror du tager 170

ja, eller mere

130 er da ganske fornuftigt, specielt hvis det er uden trøje. Det er dog bestemt ikke alle der lig efår en masse kg ud af trøjen fra starten, det kræver noget tid :-)

Link to comment
Share on other sites

Nyt medlem

*

Gruppe: Medlemmer

Indlæg: 14

Indmeldt: April 05

Ja man skal tro på det, jeg tror du tager 170

ja, eller mere

130 er da ganske fornuftigt, specielt hvis det er uden trøje. Det er dog bestemt ikke alle der lig efår en masse kg ud af trøjen fra starten, det kræver noget tid :-)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke engang hvad en trøje er, :blush: men jeg forestiller mig noget lignende en vægtløfter dragt?.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke engang hvad en trøje er,  men jeg forestiller mig noget lignende en vægtløfter dragt?.

Ikke just. Se her for at få lidt info om trøjer. :smile:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Kæft det ser spændende ud, men samtidigt inviklet :smile: nu kommer der nye spørgsmål, skal man vælge Poly eller Denim, Shawn Lattimer skriver i artiklen at han kan bedst lide denim, men siger at det kræver en stor del teknik og øvelse.

Tak for link, nu må jeg igang med noget research, for det er jo klart at jeg nu er tvunget til prøve en trøje.

Link to comment
Share on other sites

de der denim trøjer er ikke lovlige i IPF

og det er kun single poly der er lovlige i IPF, dobbeltlags trøjer er ikke

<{POST_SNAPBACK}>

ok så må jeg kigge efter en poly.

Nu ved jeg ikke om der findes en anden tråd om emnet, eller om jeg skal lave en ny, men jeg fandt en artikel om teknik her http://www.bodybuilding.com/fun/betteru9.htm ser det od som den rigtige teknik?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share