Weight Gainer vs. proteinpulver


Le Moi
 Share

Recommended Posts

Jeg har siddet og læst de gamle posts om dette emne i gennem. Prismæssigt er det i hvert fald tydeligt hvad der er bedst, det er proteinpuvleret med druesukker. Men hvad med effekten og smagen?

Nogle der har prøvet begge dele om kan sige hvad de mener om smagen? Jeg har smagt Weight Gainer, og synes det var godt i forhold til almindeligt proteinpulver, men proteinpuvler og druesukker har jeg aldrig smagt. Det skal anvendes to gange som supplement til min kost her efter sommerferien, så hvis der virkelig er forskel i smagen er den ekstra pris næsten det værd i mine øjne:)

Endvidere er der i de fleste weight gainers både langsomt og hurtigt optageligt kulhydrat, mens der i den hjemmelavede med druesukker kun er hurtigt. Gør det den store forskel hvis det bare er supplement til den spinkle kost i skolen og en shaker post træning?

I så fald at man selv blander, hvordan skal forholdet så være mellem proteinpulver og druesukker være?

Link to comment
Share on other sites

personligt ville jeg skaffe mig proteinpulver og kombinere det med noget banan/andet kulhydratholdig frugt (til efter træning). Ellers ville jeg bare prøve på, at få nogle måltider med godt med proteiner i. Eventuelt drikke en masse mælk (skummet- eller minimælk, helst skummetmælk ved større mængder)

Weightgainer virker sikkert fint, men det er spild af penge at bruge alle de penge på protpulver blandet op med sukker!

Edited by karlsonpaataget
Link to comment
Share on other sites

Kan godt se de fleste faktisk taler imod det.. Har da også svært ved lige at fyre 500 af på sådan en spand, men det tillokkende er det er utroligt nemt lidt at smide sådan 40 gram i mixeren inden skole eller andet hvor det lige er svært at komme i nærheden af ordenlig og så stadig få både protein og kulhydrat..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share