11. Etape


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Så er etapen igang og forventninger er skruet højt op. Jeg fatter stadig ikke at det kan være så underholdende at se på nogen der cykler i timevis - men det er det!

Armstrong ligger ret sikkert til at forsvare trøjen, men alt kan ske i Touren. Ikke mindst er risikoen for uheld pga af tilskuernes vanvittige opførelse overhængende. Det er en del af charmen, men alligevel synes jeg at tendensen er et stigende antal tumber. Jeg håber det ikke, men frygter at vi i år kommer til at se endnu nogle grimme eksempler.

Link to comment
Share on other sites

Så er etapen igang og forventninger er skruet højt op. Jeg fatter stadig ikke at det kan være så underholdende at se på nogen der cykler i timevis - men det er det!

Armstrong ligger ret sikkert til at forsvare trøjen, men alt kan ske i Touren. Ikke mindst er risikoen for uheld pga af tilskuernes vanvittige opførelse overhængende. Det er en del af charmen, men alligevel synes jeg at tendensen er et stigende antal tumber. Jeg håber det ikke, men frygter at vi i år kommer til at se endnu nogle grimme eksempler.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, touren er igen ved at vokse sig stor og det kan jeg personligt godt forstå. Hvis man samtidig har gang i et tour manager hold føjer det en ekstra dimension til fjernsyns-kiggeriet og man lægger mærke til flere nuancer.

Vi håber på Valverde igen i dag...

Link to comment
Share on other sites

Vi håber på Valverde igen i dag...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem er "vi" ?!?! :blink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Alle os fornuftige mennesker :tongue: , der ikke kører med på den hype, der er omkring et vist kyllinge-mennesk... Og som ikke forfalder til national-patriotisme...

Hvem ser du gerne som vinder?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share