2 split HST hybrid


Edu
 Share

Recommended Posts

Man/tors : Bryst/skulder/triceps

BB bænkpres 5 sæt

Flyers 3 sæt

Military 4 sæt

Lateral raise 4 sæt

Real lat row 4 sæt

Closegrip bænkpres 3 sæt

Frans pres 4 sæt

Triceps pushdowns 3 sæt

DB Bænkpres 4 sæt

Tirs/fre : Ben/ryg/biceps

Squat 5 sæt

Dødløft 5 sæt

Stiffleg dødløft 3 sæt

Bent o row 4 sæt

BB curls 4 sæt

Hammer curls 3 sæt

Calves Raise 3 sæt

Chins 3 sæt

Shrugs 3 sæt

Progressionen køres efter HST's 15 10 5 reps som jeg har haft meget succes med. Også for at sørge for at det mekaniske load stimuleres så meget som muligt. Hvad synes I om det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes umiddelbart det ser godt ud, men jeg ville skrue lidt ned for volumen.

5 sæt bænk, squat og dødløft lyder meget voldsomt.

<{POST_SNAPBACK}>

Har også kruet lidt ned for den, nu er det 4 sæt for basisøvelserne, og 3 for resten.

Er der ikke andre der har noget at sige?

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg bestemt ikke en ekspert, men jeg synes er triceps træningen ser ud til at være i overkanten. Næsten alle bryst og skulder øvelserne bruger også triceps, men når du så oven i det inkluderer hele 3 øvelser der primært bruger triceps, så trænes der på musklen mere end nødvendigt. Jeg selv træner kun 1 øvelse der primært stiler efter triceps, nemlig dips.

Jeg kan heller ikke se en maveøvelse. Noget crunch og twisting crunch kunne eventuelt smides på bryst/skulder/triceps dagen.

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg bestemt ikke en ekspert, men jeg synes er triceps træningen ser ud til at være i overkanten. Næsten alle bryst og skulder øvelserne bruger også triceps, men når du så oven i det inkluderer hele 3 øvelser der primært bruger triceps, så trænes der på musklen mere end nødvendigt. Jeg selv træner kun 1 øvelse der primært stiler efter triceps, nemlig dips.

Jeg kan heller ikke se en maveøvelse. Noget crunch og twisting crunch kunne eventuelt smides på bryst/skulder/triceps dagen.

Peter :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, det vil jeg også gøre. i dag prøvede jeg at træne kun med tre sæt i alle øvelser, og det tog ikke mere end en time, stiler mod ca 1,5 time. men det er self heller ikke blevet helt tungt endnu.

tror jeg vil smide vægted crunch og side raise på for at få maven trænet. Men ellers mener i det skulle være i orden?

Link to comment
Share on other sites

Om jeg krudter :tongue:

Er kun 17 år, og har kun trænet halvseriøst i et halvt år så... Hehe nej det gør jeg ikke.

forresten så skrev jeg også at jeg tog 4 sæt af basisøvelserne, og 3 sæt af de mere isolationsprægede øvelser, for at minimere burnout. men det tog stadigvæk kun en time...

Min træningspartner forstår ikke hvordan jeg kan være så hurtig, og for at være helt ærlig gør jeg det heller ikke selv. Og det er ikke noget jeg siger for at prale! Det eneste tilskud jeg tager er PUMPed whey 80 fra sublimsport.dk, men vil til at købe en bøtte kreatin. Forresten, tror i at jeg er en af dem der har naturligt forhøjede kreatindepoter?

Edited by Edu
Link to comment
Share on other sites

Krudter du? Jeg er sådan set ligeglad med om du svarer ærligt, men hvis du ikke gør, er dette program overkill. 3-5 sæt af 15 gentagelser er en voldsom volumen.

Hvor længe har du forresten trænet?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det kunne godt være du skulle køre 2 sæt x 15 reps - 3 sæt x 10 reps - 4 sæt x 5 reps for at få en nogenlunde ens volumen. Selvom det ikke er helt i HST-ånden, men nu du alligvel har lavet om på det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share