Forvirring omkring piger og vægte.


 Share

Recommended Posts

Mht til programmet ser det ok ud, men hvad med at erstatte en af dine rygøvelser med dødløft, som er en utrolig god øvelse for ryggen.

<{POST_SNAPBACK}>

Og røven :innocent:

Personligt er chins en af mine yndlings-øvelser, men jeg er også relativt stærk i den (set i forhold til det andet :tongue:), men hvis du vitterligt kun vil have en af dine ryg-øvelser, så vælg rows som ptpoul siger. Her er du sikker på at du rammer de midterste ryg-muskler ordentligt, samtidig med at dine lats også får noget stimuli :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er I dog helt fantastiske!!! Keep on truckin'! Hvor er det stort med al den hjælp og interesse!

Tusind, tusind tak... jeg læser og læser... begynder at forstå det med MOL-afhængigheden :bigsmile: Der er jo hele tiden nye spørgsmål man liiige skal ind og chekke om der findes noget på.

Og ang. det med herreafdelingen, så skal jeg vist bare se at tørre øjnene og ta' tudefjæset af. Der er nok mest inde i mit hoved at det foregår.

Jeg træner i Hardwork i København, så hvis der er nogen af de garvede MOL'er der også er Hardworkere kan det være jeg kan få lidt hjælp til squat og bænkpres. Har allerede brugt uartig mange penge på personlige trænere :raisebrow:

Jeg vil se at få oprettet en log -nu da jeg ved hvordan.. Tak! Men hvordan foregår det ellers hvis man har spørgsmål å sår'n, skriver man f.eks direkte til folk og spørger? Der kan jo stadig skrives tykke bøger om alt det jeg ikke ved.

Kærligste hilsner

Sally

P.S: Armoured female... skal lige love for at der er gang i jer piger i Odense (min egen fødeby :4thumbup: ) Har også været inde og se Norahs site.. Sådan! Ma' kammer jo hæller aller noen vajne hvæs ma' egg gø nået veet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil se at få oprettet en log -nu da jeg ved hvordan.. Tak! Men hvordan foregår det ellers hvis man har spørgsmål å sår'n, skriver man f.eks direkte til folk og spørger? Der kan jo stadig skrives tykke bøger om alt det jeg ikke ved.

Jeg synes generelt ikke det er en god idé at skrive direkte til folk med PM's, med mindre man virkelig har specifikke spørgsmål til dem. Det er der dog alligevel sikkert en del der gør, nok især til nogle af de mange succesfulde profiler :wink:

Det er dog en lukket kommunikation, som både udelukker at andre kan bidrage med deres viden eller erfaring og det udelukker at andre får glæde af svaret.

Så når du har flere spørgsmål, så kig lidt rundt i det relevante forum, læs de tråde der er pinned (står altid øverst), prøv søgemaskinen, og hvis du stadig ikke har fundet svaret, så lav et nyt emne.

Det var så også en lille beskrivelse af den ideelle forum-bruger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil se at få oprettet en log -nu da jeg ved hvordan.. Tak! Men hvordan foregår det ellers hvis man har spørgsmål å sår'n, skriver man f.eks direkte til folk og spørger? Der kan jo stadig skrives tykke bøger om alt det jeg ikke ved.

Jeg synes generelt ikke det er en god idé at skrive direkte til folk med PM's, med mindre man virkelig har specifikke spørgsmål til dem. Det er der dog alligevel sikkert en del der gør, nok især til nogle af de mange succesfulde profiler :wink:

Det er dog en lukket kommunikation, som både udelukker at andre kan bidrage med deres viden eller erfaring og det udelukker at andre får glæde af svaret.

Så når du har flere spørgsmål, så kig lidt rundt i det relevante forum, læs de tråde der er pinned (står altid øverst), prøv søgemaskinen, og hvis du stadig ikke har fundet svaret, så lav et nyt emne.

Det var så også en lille beskrivelse af den ideelle forum-bruger :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Da jeg f.eks. skulle køre en sheiko cyklus, smed jeg det i søgemaskinen -vupti: timevis af lærerig læsning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share