Scoreproblemer efter man er blevet større


bfc
 Share

Recommended Posts

Kan det ikke være fucking ligemeget om kvinder kan lide jeres pumpede kroppe eller ej?! What the fuck er det for noget at gruble over mand ... hvis en kvinde IKKE finder dig tiltrækkende, så lad være med at spilde mere tid på hende.

Hvis min kæreste ikke synes, at jeg var super lækker, dejlig, sexet og ond mother fucker, så ville jeg ikke kunne være sammen med hende.

Man SKAL være en number 1 i kærestens øjne, ellers kommer der hurtigt andre som kan fange interessen.

Jesus christ ... hvis det handler om sex, så køb dog en luxus luder... sværer kan det dog ikke være.

Alt det der, med at "lave sig selv om", for at tilfredsstille en anden person, altså hvad er det dog for en blød rygrad.

ÈN ting er, at købe en bluse man synes er OK, men som kæresten synes er helt vildt fed til én, eller at barbere sig 4 gange om ugen istedet for 1. Men alt det andet, med at skifte tøjstil fuldstændig, træne mere/mindre, betale alt hendes pis, whatever ...

Få dog et sæt nosser... 50% af danske kvinder er single, så hvis den ene ikke er sagen, så er den anden vel.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes godt nok, det er et træls og negativt indlæg, du kommer med der.

Men jeg kan da lige prøve at forklare mig lidt. Jeg er begyndt at træne af helt egoistiske årsager, bestemt ikke for at imponere nogen, men stadigvæk betyder det meget for mig, hvordan andre opfatter mig og min krop. Jeg har erfaret, at kvinder finder mig mindre tiltrækkende efter jeg er begyndt at træne, og det nager mig for at være helt ærlig. Det giver mig bl.a. dårligere selvtillid, når jeg er i byen og ikke kan vække interesse hos nogle kvinder, som jeg har kunnet tidligere.

Og det er altså ikke så skide let at kassere en pige, som man godt kan lide eller finder tiltrækkende, fordi hun ikke bryder sig om dit udseende. Og når man er i byen, er det ikke altid, der er ret meget tid til at hyggesludre og se om kemien er der - der betyder udseendet ofte ret meget, er mit indtryk.

Edited by bfc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan det ikke være fucking ligemeget om kvinder kan lide jeres pumpede kroppe eller ej?! What the fuck er det for noget at gruble over mand ... hvis en kvinde IKKE finder dig tiltrækkende, så lad være med at spilde mere tid på hende.

Hvis min kæreste ikke synes, at jeg var super lækker, dejlig, sexet og ond mother fucker, så ville jeg ikke kunne være sammen med hende.

Man SKAL være en number 1 i kærestens øjne, ellers kommer der hurtigt andre som kan fange interessen.

Jesus christ ... hvis det handler om sex, så køb dog en luxus luder... sværer kan det dog ikke være.

Alt det der, med at "lave sig selv om", for at tilfredsstille en anden person, altså hvad er det dog for en blød rygrad.

ÈN ting er, at købe en bluse man synes er OK, men som kæresten synes er helt vildt fed til én, eller at barbere sig 4 gange om ugen istedet for 1. Men alt det andet, med at skifte tøjstil fuldstændig, træne mere/mindre, betale alt hendes pis, whatever ...

Få dog et sæt nosser... 50% af danske kvinder er single, så hvis den ene ikke er sagen, så er den anden vel.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes godt nok, det er et træls og negativt indlæg, du kommer med der.

Men jeg kan da lige prøve at forklare mig lidt. Jeg er begyndt at træne af helt egoistiske årsager, bestemt ikke for at imponere nogen, men stadigvæk betyder det meget for mig, hvordan andre opfatter mig og min krop. Jeg har erfaret, at kvinder finder mig mindre tiltrækkende efter jeg er begyndt at træne, og det nager mig for at være helt ærlig. Det giver mig bl.a. dårligere selvtillid, når jeg er i byen og ikke kan vække interesse hos nogle kvinder, som jeg har kunnet tidligere.

Og det er altså ikke så skide let at kassere en pige, som man godt kan lide eller finder tiltrækkende, fordi hun ikke bryder sig om dit udseende. Og når man er i byen, er det ikke altid, der er ret meget tid til at hyggesludre og se om kemien er der - der betyder udseendet ofte ret meget, er mit indtryk.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg syntes nu det er et godt indlæg deluxe kommer med der..

Har sgu svært ved at forestille mig at problemet alene er at de syntes du er blevet for stor frede, for du er jo absolut langt fra en 120kgs tung BB...

Og det er absolut ikk for at lyde negativ, nedladende eller noget, men tror altså der må være andet der stikker under end at de syntes du er blevet for stor. Vi har jo næsten samme størrelse og når man går i byen i ført noget lækkert kluns er det sgu ikk vildt meget det skinner igennem hvor stor man er, ikk efter min mening ihvertfald :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej folkens.. :)

Heg trænede 4 måneder sidste år i center, følte desværre ikke jeg havde tid og måtte derfor stoppe, however træner jeg fortsat hjemme med diverse øvelser og løbetræner...

Jeg synes mange af jer har en lidt primitiv holdning til folks fysik, personligt går jeg efter både at være muskuløs men stadig have den "ultra-lave-fp", mener jeg iflg. den målbåndstest her på siden har en FP på 11,7%, parallelt med mit BMI ligger på 23,1...

Bør det gøre mig mindre attraktiv at jeg gerne vil have så lidt fedt på kroppen som muligt??? - Og i såfald hvorfor pokker skulle det være tilfælde :(

- Ifølge jeres beskrivelser føler jeg i siger at sådan en som jeg er noget af det mest usle mulige... - En 18 årig knægt som er sølle 1,69 høj og vejer sølle 66kg...

However er jeg glad for at have trænet lidt hjemme og i center somsagt for har iform af de større muskler jeg har fået givet mig enorm fordel på stranden, man bliver ikke afvist med det samme ;) hvilket godt kunne ske tidligere..

---

Men tror ikke det har ret meget med kroppen afgøre, mere ens attitude, der er heldigvis færre der bryder sig om den "her kommer jeg" stil som pokkers mange kører...

Mvh. 12k

Link to comment
Share on other sites

Som så mange andre har sagt:

Selvtillid og indre ro :hippi: Sålænge man bærer det med stil, så tror jeg næppe at lidt ekstra muskelmasse, kan udgøre et problem. Personligt har det ihvertfald ikke været nogen ulempe, snarere tværtimod.

Selvfølgelig er der altid de piger der siger at DE ihvertfald IKKE kan lide muskler, medmindre det da lige laaaange pilates muskler. Men min erfaring er - og det her kommer til at lyde smørret - at det sku tit er de selvsamme piger, der pludselig synes det iih så interessant at befamle ens arme, så snart de har suget 3-4 øl, på en fredagsbar.

Det danner jo ikke ligefrem basis for et længerevarende parhold, men når der er umiddelbart fysisk tiltrækning, så er der da en åbning, og så må charmen jo klare resten.

Det er klart at render man rundt, bloated og med franskbrød under armene, og gør sit allerbedste for at tage livet af en kappa-shirt. Så er man sku næsten selv skyld i at pigerne løber bort med en kopi af Timberlake el. Jack Black istedet. Så giv dog franskbrødene til ænderne istedet - og hvis de er stjålne, så husk at sige undskyld til bagermesteren.

Man skal bare undgå at udstråle, at ens person, er 100% lig ens muskler. Så kan man jo ligeså godt kneppe dørmanden istedet. Så kommer man i det mindste gratis ind næste gang.

Link to comment
Share on other sites

LOL @ Jens :laugh:

Hvis man træner og udvikler sin krop for at få andres anerkendelse; men dette slår fejl og man føler det som et nederlag, så drop træningen. Vi har jo alle forskellige motiver for at træne, og er dit motiv (bfc) at blive mere attraktiv; men du ikke føler det har virket, jamen så må du jage din lykke (tøserne) på en anden måde.

Træner man for træningens og kroppens udviklings skyld, ja så kan det som det så smukt blev formuleret af flere andre være pisse ligegyldigt hvad pigerne synes. En flot krop er noget man bærer rundt på dag og nat - en billig tøs på en bar er monumental lyst og begejstring der kun varer ganske kort, så at sætte tingene i perspektiv burde ikke være så svært!

Link to comment
Share on other sites

Det er klart at render man rundt, bloated og med franskbrød under armene, og gør sit allerbedste for at tage livet af en kappa-shirt. Så er man sku næsten selv skyld i at pigerne løber bort med en kopi af Timberlake el. Jack Black istedet. 

<{POST_SNAPBACK}>

lol... det har du nok ret i!

Link to comment
Share on other sites

Andre faktorer som selvsikkerhed, indre ro... er vigtigere.

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen tvivl om det. Selvfølgelig tænder forskellige kvinder på forskellige ting, men hvis der er en ting stort set alle kvinder kigger efter så er det et vist niveau af selvsikkerhed/selvtillid.

Det er der ingen universalformular på hvordan man får. Nogen har det fra starten, andre må arbejde på det. Det hænger heller ikke nødvendigvis sammen med udseende og/eller social status, men foregår udelukkende oppe i hovedet på én selv. Hvis man ikke kan overbevise sig selv om man er værd at ta' med hjem blir' det rigtig svært at overbevise andre om det.

Alt med måde, så man skal selvfølgelig heller ikke svinge over i den anden ende af pendulet og bliver "selvglad". Det er sandsynligvis ligeså afskrækkende på kvinder som lav selvtillid. Det kan måske forklare hvorfor nogen kvinder viger væk fra kummerfryser-kropsbygningen: de opfatter det muligvis som et udtryk for overdreven "selvglæde", også selvom ejeren af kummefryseren ikke nødvendigvis opfatter sig sådan.

Link to comment
Share on other sites

LOL @ Jens  :laugh:

Hvis man træner og udvikler sin krop for at få andres anerkendelse; men dette slår fejl og man føler det som et nederlag, så drop træningen. Vi har jo alle forskellige motiver for at træne, og er dit motiv (bfc) at blive mere attraktiv; men du ikke føler det har virket, jamen så må du jage din lykke (tøserne) på en anden måde.

Træner man for træningens og kroppens udviklings skyld, ja så kan det som det så smukt blev formuleret af flere andre være pisse ligegyldigt hvad pigerne synes. En flot krop er noget man bærer rundt på dag og nat - en billig tøs på en bar er monumental lyst og begejstring der kun varer ganske kort, så at sætte tingene i perspektiv burde ikke være så svært!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil så gerne lige henvise til mit sidste indlæg, som du finder lidt længere oppe.

Link to comment
Share on other sites

Ærligt, talt, jeg forstår ikke helt folk som ikke synes de kan nå at give folk indtryk af "hvem de er" når de er i byen...

Hvis det drejer sig om at møde en pige, så er byen altså ikke nødvendigvis et godt sted at møde en pige.

En bar, på gaden, til træning, i toget, i bussen - ja, anywhere....

Jeg er klar over at det drejer sig om blufærdighed - i.e. - når man er i byen, drikker man alkohol, og dermed har man lettere ved at "give los" og fortælle hvordan man har det osv osv.

Når man bliver lidt "ældre", lærer man at det egentlig ikke er så slemt at tale med piger osv osv - selvom man ikke er piv-vissen. Det hele bliver lidt afmystificeret :blush:

Til dig der er 169 cm høj - nej, det "skader" dig ikke at være en tynd pind, jeg tror i det hele taget ikke det betyder så vildt meget hvordan din krop er - hvis du holder dig indenfor "normal range" :laugh: - piger er slet ikke så visuelt orienterede som fyre er.

Link to comment
Share on other sites

Ærligt, talt, jeg forstår ikke helt folk som ikke synes de kan nå at give folk indtryk af "hvem de er" når de er i byen...

Hvis det drejer sig om at møde en pige, så er byen altså ikke nødvendigvis et godt sted at møde en pige.

En bar, på gaden, til træning, i toget, i bussen - ja, anywhere....

Jeg er klar over at det drejer sig om blufærdighed - i.e. - når man er i byen, drikker man alkohol, og dermed har man lettere ved at "give los" og fortælle hvordan man har det osv osv.

Når man bliver lidt "ældre", lærer man at det egentlig ikke er så slemt at tale med piger osv osv - selvom man ikke er piv-vissen. Det hele bliver lidt afmystificeret  :blush:

Til dig der er 169 cm høj - nej, det "skader" dig ikke at være en tynd pind, jeg tror i det hele taget ikke det betyder så vildt meget hvordan din krop er - hvis du holder dig indenfor "normal range"  :laugh:  - piger er slet ikke så visuelt orienterede som fyre er.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, tynd som en pind er nu som meget sagt.... 66 kg for den højdre giver trodsalt et BMI på 23,1... Hvilket egentlig er meget passende, however vil jeg gerne komme op på 25 inden jul, dog ikke iform af fedt ;)

Kiggede lige i min lægejournal og så... I 2002, er så også en god sum tid siden, vejede jeg sølle 50,9 kg :P og var 1,628 i højden... - Hvilket var at værende tynd, nogle år efter 15 kg tungere og 7 cm højere... :| (og stadig meget lidt fedt på kroppen)

Mvh. 12k

Link to comment
Share on other sites

Hmm, tynd som en pind er nu som meget sagt.... 66 kg for den højdre giver trodsalt et BMI på 23,1... Hvilket egentlig er meget passende, however vil jeg gerne komme op på 25 inden jul, dog ikke iform af fedt ;)

Nej så er du da ikke for tynd :bigsmile:

Jeg vejer 9 kg mere end dig og er 188 cm høj...

Link to comment
Share on other sites

Til dig der har svært ved at holde samtalen gående i længere end 2 minutter.... Du kan altid bruge teknikken med at gentage det sidste ord hun sagde. Altså følge op, få hende til at uddybe det.

Og når hun stiller dig et spørgsmål, skal du udnytte muligheden til at fortælle en masse. Hvis hun fx. spørger om, hvor du bor, skal du ikke bare svare "Amager" punktum. I stedet skal du sige, at du bor på amager, hvor der i øvrigt er dødlækkert at bo, fordi bla bla bla, men du vil gerne flytte i hus på landet, så du kan få plads til din hund og til at stå og ordne MC, og tæt på skoven, hvor du kan køre på MTB, osv osv osv eller hvad der nu passer på dig. Eller hvis hun spørger hvad du laver, svarer du fx. at du studerer whatever, og det mest spændende ved det er bla bla, og du vil gerne arbejde der og der, fordi ditten og datten.

På den måde lægger du en masse potentielle samtaleemner på bordet. Så er det op til hende at gribe fat i det emne, hun synes er mest interessant.

Fortæl om dig selv, om dine interesser, om dit job, sjove historier om noget du eller dine venner har oplevet. Gør det med et smil og kig hende i øjnene.

Hvis du skal på date, og har det skidt med pinlig tavshed, kan I tage et sted hen, hvor man kan lave noget, i stedet for at skulle snakke hele tiden. Fx. spille pool eller bowle.

Og nu til det med om piger tænder på store fyre.....JA! Jeg selv tænder helt vildt på store fyre med muskler. Jeg elsker brede skuldre og en stor stærk arm... mums. Men jeg holder mig langt væk fra deciderede BB'ere. Det er nok et spørgsmål om attitude. En BB'er i stramt tøj sender et signal om, at han bruger flere timer hver dag i centeret, og sikkert ikke har tid til mig. Tror heller ikke han kan hygge med slik og kage eller sove rigtigt længe søndag morgen. Og eftersom han lever af tun på dåse, kan vi ikke lave mad og spise sammen. Og så er der jo også det aspekt, om han vil stille sig tilfreds med min krop, som er helt almindelig. Hvilket vil sige slasket og blævrende i forhold til de chics, han kigger på to timer om dagen henne i centeret.

Hvad er der galt med at have tøj på, der ikke sidder stramt? En langærmet skjorte er da klart bedre end en stram T-shirt. Man kan jo sagtens se, at der gemmer sig en rigtig lækker krop derinde. Og så bliver man jo nysgerrig, og bliver nødt til at tage ham med hjem for at tjekke varen ud på nært hold :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tror heller ikke han kan hygge med slik og kage eller sove rigtigt længe søndag morgen. Og eftersom han lever af tun på dåse, kan vi ikke lave mad og spise sammen. Og så er der jo også det aspekt, om han vil stille sig tilfreds med min krop, som er helt almindelig. Hvilket vil sige slasket og blævrende i forhold til de chics, han kigger på to timer om dagen henne i centeret.

Nu er den blevet nævnt en del gange. Og jeg kan virkelig ikke tro at der er nogen (særlig mange), som regner med at pga. de bruger lang tid på at perfektionere deres kroppe, så skal deres kæreste gøre det samme. Så længe piger ikke kan kaldes deciderede fede, så er det i orden. Det er super. Mange af de piger som jeg kender som har en god krop, de har en normal krop og går ikke i fitness center eller lign. :poking: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nu er den blevet nævnt en del gange. Og jeg kan virkelig ikke tro at der er nogen (særlig mange), som regner med at pga. de bruger lang tid på at perfektionere deres kroppe, så skal deres kæreste gøre det samme.

<{POST_SNAPBACK}>

Muligvis. Men pointen er at en del kvinder opfatter det sådan.

Link to comment
Share on other sites

Nu er den blevet nævnt en del gange. Og jeg kan virkelig ikke tro at der er nogen (særlig mange), som regner med at pga. de bruger lang tid på at perfektionere deres kroppe, så skal deres kæreste gøre det samme.

<{POST_SNAPBACK}>

Muligvis. Men pointen er at en del kvinder opfatter det sådan.

<{POST_SNAPBACK}>

Ærgeligt. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Til dig der har svært ved at holde samtalen gående i længere end 2 minutter.... Du kan altid bruge teknikken med at gentage det sidste ord hun sagde. Altså følge op, få hende til at uddybe det.

Og når hun stiller dig et spørgsmål, skal du udnytte muligheden til at fortælle en masse. Hvis hun fx. spørger om, hvor du bor, skal du ikke bare svare "Amager" punktum. I stedet skal du sige, at du bor på amager, hvor der i øvrigt er dødlækkert at bo, fordi bla bla bla, men du vil gerne flytte i hus på landet, så du kan få plads til din hund og til at stå og ordne MC, og tæt på skoven, hvor du kan køre på MTB, osv osv osv eller hvad der nu passer på dig. Eller hvis hun spørger hvad du laver, svarer du fx. at du studerer whatever, og det mest spændende ved det er bla bla, og du vil gerne arbejde der og der, fordi ditten og datten.

På den måde lægger du en masse potentielle samtaleemner på bordet. Så er det op til hende at gribe fat i det emne, hun synes er mest interessant.

Fortæl om dig selv, om dine interesser, om dit job, sjove historier om noget du eller dine venner har oplevet. Gør det med et smil og kig hende i øjnene.

Hvis du skal på date, og har det skidt med pinlig tavshed, kan I tage et sted hen, hvor man kan lave noget, i stedet for at skulle snakke hele tiden. Fx. spille pool eller bowle.

Og nu til det med om piger tænder på store fyre.....JA! Jeg selv tænder helt vildt på store fyre med muskler. Jeg elsker brede skuldre og en stor stærk arm... mums. Men jeg holder mig langt væk fra deciderede BB'ere. Det er nok et spørgsmål om attitude. En BB'er i stramt tøj sender et signal om, at han bruger flere timer hver dag i centeret, og sikkert ikke har tid til mig. Tror heller ikke han kan hygge med slik og kage eller sove rigtigt længe søndag morgen. Og eftersom han lever af tun på dåse, kan vi ikke lave mad og spise sammen. Og så er der jo også det aspekt, om han vil stille sig tilfreds med min krop, som er helt almindelig. Hvilket vil sige slasket og blævrende i forhold til de chics, han kigger på to timer om dagen henne i centeret.

Hvad er der galt med at have tøj på, der ikke sidder stramt? En langærmet skjorte er da klart bedre end en stram T-shirt. Man kan jo sagtens se, at der gemmer sig en rigtig lækker krop derinde. Og så bliver man jo nysgerrig, og bliver nødt til at tage ham med hjem for at tjekke varen ud på nært hold  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Smukt indlæg.... :4thumbup: :4thumbup:

Mht til BB så er det deres livstil og der findes også kvinder som kan værdsætte deres iver for deres interesse og nyde rigtig godt af deres arbejde...

Det er klart et valg men nu har jeg set hvad en BB kan indtage af mad.. dog har du ret i når de er ved at gøre sig klar til en konkurrance så spiser de ikke meget men hvad pokker det er blot en kort periode hvor dem der holder af dem eller elsker dem støtter dem og kan sagtens undgå de tawlige carbs... uden at have et mega savn for det da.

At de træner meget.. tjaaaaaaaaaa det gøre de da.. men derimod skal de også have en del slap af timer hvor der er frit for hvad man udnytte disse timer til.

Det hele handler i den grad om accept, forståelse og kærlighed hvis alt går vel for dem da.

Nu er jeg til mænd i alle str men god damn it jeg er vild med en smuk stor krop... hvor man kan forsvinde i de stærke arme.. uhhhaaaaaaaa de er bare nice... dog virker intet af det hvis ikke kemien spiller og der er både hjerte og hjerne med vedkommende.

Vi må huske at uanset hvad så er det vores valg .. hvem vi vil tilbringe vores tid med... og nyde hinanden...

Ingen som har trænet sig store bør være kede af nogen ikke tænder på dem .... det er nok ikke de piger eller fyrer i rent faktisk søger i sidste end så.

:wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke kan scorer fordi du er for stor, har jeg et super sted at tage hen.

Nykøbing Mors....

Der er en stor del af bønderne der oppe alligevel nogle ordenlig brød, så du falder ikke uden for + Da de kender alle på øen, er du det nye ansigt, hvilket pigerne er helt vild pjattet med. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Spændende tråd denne her, og nu må det være min tur til lige at smide noget kød på :smile:

Jeg er en af dem der begyndte at træne for at opnå større selvsikkerhed, og fordi jeg ønskede at få en flot fysik...nu, 3 år efter jeg startede, træner jeg kun for min egen skyld, fordi jeg er blevet grebet af det og godt kan lide det. har ikke opnået så meget igen, men det har heller aldrig været målet..

Mht. pigerne har jeg ingen problemer oplevet. Jeg er blevet mere selvsikker, og føler mig tryg ved at smide trøjen på stranden osv...jeg har fået mange positive kommentarer omkring min udvikling, at det passede godt til mig og at jeg havde en flot krop.... Jeg er 174 høj og vejer omkring 68 kg...så jeg er selvfølgelig ikke i samme katagori som mange herinde. Men, tror i det hele taget ikke at pigerne er den egentlig grund. Det er ikke dem der bevidst vælger dig fra fordi du vejer 5 kg muskler for meget.

Hvis du oplever problemer med piger, efter du har opnået en vis størrelse, er det højst sandsynligt din udstråling der har ændret sig til noget mindre heldigt.

Selvsikkerhed uden at være arrogant og pralende er vigtigt..Hvis man har trænet sig op og er stolt af sin størrelse, ved jeg fra nogle af mine bekendte, kan man ubevidst komme til at se ned på andre der ikke er lige så store, ellere trænede overhovedet.

Dem der holder hovedet koldt, og ved hvem de er og hvad de står for, og ikke behøver at vise musklerne frem for at vise andre er de er gode nok, det er dem der scorer....Tror jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Spændende tråd denne her, og nu må det være min tur til lige at smide noget kød på :smile:

Jeg er en af dem der begyndte at træne for at opnå større selvsikkerhed, og fordi jeg ønskede at få en flot fysik...nu, 3 år efter jeg startede, træner jeg kun for min egen skyld, fordi jeg er blevet grebet af det og godt kan lide det. har ikke opnået så meget igen, men det har heller aldrig været målet..

Mht. pigerne har jeg ingen problemer oplevet. Jeg er blevet mere selvsikker, og føler mig tryg ved at smide trøjen på stranden osv...jeg har fået mange positive kommentarer omkring min udvikling, at det passede godt til mig og at jeg havde en flot krop.... Jeg er 174 høj og vejer omkring 68 kg...så jeg er selvfølgelig ikke i samme katagori som mange herinde. Men, tror i det hele taget ikke at pigerne er den egentlig grund. Det er ikke dem der bevidst vælger dig fra fordi du vejer 5 kg muskler for meget.

Hvis du oplever problemer med piger, efter du har opnået en vis størrelse, er det højst sandsynligt din udstråling der har ændret sig til noget mindre heldigt.

Selvsikkerhed uden at være arrogant og pralende er vigtigt..Hvis man har trænet sig op og er stolt af sin størrelse, ved jeg fra nogle af mine bekendte, kan man ubevidst komme til at se ned på andre der ikke er lige så store, ellere trænede overhovedet.

Dem der holder hovedet koldt, og ved hvem de er og hvad de står for, og ikke behøver at vise musklerne frem for at vise andre er de er gode nok, det er dem der scorer....Tror jeg :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Også er rigtig godt bud fra dig af..... :4thumbup: Jeg kan sagtens forstille mig at nogen kunne blive lidt høj i hatten men dem jeg møder er langt fra sådan... faktisk oplever jeg tit nogen ret afbalanceret mennesker.. dog med stor forundring for at mange misfortolker deres str med at de så er nogen labaner... :raisebrow:

Uvidenhed, forvrænget forstillinger og sterotyper som de dømmes efter.

Uvidenhed har jeg tit tendens til at sætte = fordomme...

Link to comment
Share on other sites

Også er rigtig godt bud fra dig af.....  Jeg kan sagtens forstille mig at nogen kunne blive lidt høj i hatten men dem jeg møder er langt fra sådan... faktisk oplever jeg tit nogen ret afbalanceret mennesker.. dog med stor forundring for at mange misfortolker deres str med at de så er nogen labaner... 

Uvidenhed, forvrænget forstillinger og sterotyper som de dømmes efter.

Uvidenhed har jeg tit tendens til at sætte = fordomme...

Det virker bare mærkeligt at muskelstørrelse alene bliver sat i forbindelse med dét at være en slagsbror?! Nu har jeg ikke set SÅ mange slåskampe i mit endnu forholdvist korte liv, men dem jeg har set har sjældent været med store brød...

men det er da rigtigt at mange træder et skridt tilbage når pumpede fyre gør entré...ligesom folk flytter sig på stranden når jeg er afsted med vennerne...ikke fordi vi larmer eller er truende på nogen måde, folk vil bare gerne lidt væk fra os, selvom der er trængt...

Et eller andet sted må det hænge sammen med attitude...for jeg ved godt at vi kan se smarte ud når vi kommer 8-10 unge mennesker...Ligesom gamle mennesker af en eller anden grund ofte undlader at smile tilbage til mig, selvom jeg prøver at være høflig...det er selvfølige fordomme over for min "slags", men samtidig er jeg også bevidst om at min påklædning og udstråling (modebevidst påklædning med store solbriller, hængerøv osv) kan resultere i fordomme...

udstråling har altså meget at sige, tror jeg...og ubevidst kan større muskler resultere i en lidt anderledes attitude....

Link to comment
Share on other sites

Også er rigtig godt bud fra dig af.....  Jeg kan sagtens forstille mig at nogen kunne blive lidt høj i hatten men dem jeg møder er langt fra sådan... faktisk oplever jeg tit nogen ret afbalanceret mennesker.. dog med stor forundring for at mange misfortolker deres str med at de så er nogen labaner... 

Uvidenhed, forvrænget forstillinger og sterotyper som de dømmes efter.

Uvidenhed har jeg tit tendens til at sætte = fordomme...

Det virker bare mærkeligt at muskelstørrelse alene bliver sat i forbindelse med dét at være en slagsbror?! Nu har jeg ikke set SÅ mange slåskampe i mit endnu forholdvist korte liv, men dem jeg har set har sjældent været med store brød...

men det er da rigtigt at mange træder et skridt tilbage når pumpede fyre gør entré...ligesom folk flytter sig på stranden når jeg er afsted med vennerne...ikke fordi vi larmer eller er truende på nogen måde, folk vil bare gerne lidt væk fra os, selvom der er trængt...

Et eller andet sted må det hænge sammen med attitude...for jeg ved godt at vi kan se smarte ud når vi kommer 8-10 unge mennesker...Ligesom gamle mennesker af en eller anden grund ofte undlader at smile tilbage til mig, selvom jeg prøver at være høflig...det er selvfølige fordomme over for min "slags", men samtidig er jeg også bevidst om at min påklædning og udstråling (modebevidst påklædning med store solbriller, hængerøv osv) kan resultere i fordomme...

udstråling har altså meget at sige, tror jeg...og ubevidst kan større muskler resultere i en lidt anderledes attitude....

<{POST_SNAPBACK}>

Vi er meget enig.... meget forundringfuld at store muskler skal gøre andre bange. Det er dælme så trætte efter alt det træning da... :w00t:

Det er forstillinger, medie dækning om sterorider, rockermiljøet og uvidenhed om mennesket bag de store muskler som gøre folk forstiller sig dette.

Tror jeg altså.

Du skal forsat være høflig og bare dig selv.. gå i det tøj du har lyst til.. og have lidt ondt af dem som ikke synes at give sig tid til at se hvilken personlighed du faktisk er i besiddelse af.

Link to comment
Share on other sites

Vi er meget enig.... meget forundringfuld at store muskler skal gøre andre bange. Det er dælme så trætte efter alt det træning da... 

Det er forstillinger, medie dækning om sterorider, rockermiljøet og uvidenhed om mennesket bag de store muskler som gøre folk forstiller sig dette.

Tror jeg altså.

Du skal forsat være høflig og bare dig selv.. gå i det tøj du har lyst til.. og have lidt ondt af dem som ikke synes at give sig tid til at se hvilken personlighed du faktisk er i besiddelse af.

Ja, haha så meget arbejde for dét :tongue:

Men sådan er det jo med alt...ligesom den anden tråd med tattoos...visse tatoveringer resulterer jo også i fordomme, ligesom folk der er bredde og skaldede også kan se frem til gamle sure damer.... Det er svært at undgå i dag...

desværre... :mad: Så det er med at passe på attituden, for når der ikke skal mere til at folk bliver fordomsfulde skal der ikke meget til før de pludselig hader alt ved dig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vi er meget enig.... meget forundringfuld at store muskler skal gøre andre bange. Det er dælme så trætte efter alt det træning da... 

Det er forstillinger, medie dækning om sterorider, rockermiljøet og uvidenhed om mennesket bag de store muskler som gøre folk forstiller sig dette.

Tror jeg altså.

Du skal forsat være høflig og bare dig selv.. gå i det tøj du har lyst til.. og have lidt ondt af dem som ikke synes at give sig tid til at se hvilken personlighed du faktisk er i besiddelse af.

Ja, haha så meget arbejde for dét :tongue:

Men sådan er det jo med alt...ligesom den anden tråd med tattoos...visse tatoveringer resulterer jo også i fordomme, ligesom folk der er bredde og skaldede også kan se frem til gamle sure damer.... Det er svært at undgå i dag...

desværre... :mad: Så det er med at passe på attituden, for når der ikke skal mere til at folk bliver fordomsfulde skal der ikke meget til før de pludselig hader alt ved dig :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis... man kan ikke blive holdt af.. af alle.... og så er det man skal spørge sig selv om hvilken betydning det har for en. ????

Jeg er ret ligeglad selv hvad fremmed må have af opfattelse af mig hvis ikke de har en interesse i at kende mig som person.

Min indre værdi er jeg så meget i pagt med efterhånden at jeg ved at jeg ikke kan ændre andres syn af mig hvis de ikke selv ønsker at se mig med nye briller.

Dem om det!

Jeg gøre selv alt i min magt for at undgå at være fordomsfuld.. det giver mig så mange glæder at jeg kun kan anbefale andre at forsøg det samme.

Verden kommer faktisk til at se en del bedre ud med mine briller.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share