Att Morten Z


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

Jeg kom lige til at tænke på de maskinger som du har anmeldt meget... generøst... :)

Jeg tror egentligt jeg ville have haft glæde af sådan en i efteråret hvor jeg døjede med en lyskenskade. Jeg kunne ikke sparke til en bold, og jeg mener helt klart at det var benets "indadfører" den var gal med... Var det så ikke en god maskine til det?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis jeg må citere mig selv:

Ved bestemte skader i hofteregionen kan de af fagfolk anvendes i forbindelse med skånsom genoptræning.
Måske kunne adduktormaskinen have været hensigtsmæssig i dit tilfælde eller måske ikke - det ville afhænge af specifikke forhold omkring din skade.
Link to comment
Share on other sites

Okay... Jeg skal ikke gøre mig klog på om det havde været godt i mit tilfælde, for jeg var for doven til at søge læge over det... Er nu overbevist om at det var en almindelig overbelastningsskade, og det ligger vel egentlig i ordet at det ikke skal genoptrænes for man har aflastet i et par uger eller længere... Havde ikke tid til at lade det hele, da jeg dengang spillede i en anden klub, hvor jeg var en altafgørene brik af flere grunde... (Jeg lyder som en blærerøv, men det var altså tilfældet) Vi havde 13 spillere alt ialt, så alle spillere skulle være kampdygtige hver gang. Jeg var den eneste der fungerede på min plads, i samarbejden med min forsvarspartner...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share