R-ALA


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu læst den monsterlange diskussion om ALA og ALA-R og har stadig ikke helt forstået forskellen på disse to og hvad de skal indtages sammen med??

Men ud fra det hele forstår jeg at ALA ikke rigtigt har nogen nævneværdig virkning til forskel fra ALA-R som flere mener at have givet den extrem fremgang... Bla. Angel...

Derfor kunne det være rart hvis der var en der ville prøve at forklare det på et mere jordnært niveu.

1. Hvad skal det indtages sammen med for at have nogen effekt ud over kreatin selvf.?

2. Hvor stor dosis ca hver dag?

3. Og er der virkelig så stor forskel på ALA og ALA-R. (da jeg jo kan se det ville være en stor økonomisk fordel at kunne "nøjes" med ALA :bigsmile: )

Og hvis der er noget andet vigtigt jeg bør vide så bare fortæl... (ved ikke så meget, har først lige "opdaget" tilskuddet idag.)

:cooldance:

Edited by LurifaX--
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert at de personer der har den fornødne viden på området læser dette forum hver dag... prøv eventuelt at PM Angel hvis du ved at hun har haft fremgang med det.

Hun plejer som regel at være god for et svar og jeg tror ikke at hun har 'ignoreret' denne tråd med vilje, hun har garanteret bare ikke set den.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert at de personer der har den fornødne viden på området læser dette forum hver dag... prøv eventuelt at PM Angel hvis du ved at hun har haft fremgang med det.

Hun plejer som regel at være god for et svar og jeg tror ikke at hun har 'ignoreret' denne tråd med vilje, hun har garanteret bare ikke set den.

<{POST_SNAPBACK}>

Okay... takker.. prøver jeg så.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share