Roskildesyge


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Kunne ikke lige finde ud af hvor jeg skulle poste dette indlæg, så bær over med mig, hvis jeg har placeret det forkert..

Jeg er så uhyggeligt uheldig, at jeg har fået Roskildesyge. Så den der vigtige ting med at indtage føde, synes min mave ikke er specielt velsignet.. for slet ikke at tale om styrketræningen..

Hvor lang en pause kan jeg holde fra min træning, før det begynder at give sørgelige resultater? Og har I en ide til hvilken føde jeg kan indtage? Tvebakker?

Desuden skal jeg med flyet til Israel på lørdag, så det er jo bare fantastisk at jeg skal rammes af en sygdom lige nu, når jeg ikke har været syg i 4 år...

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Mig bekendt (og de tre gange jeg selv har været ramt af det), er det overstået på ca. 24-36 timer - men derfor kan det nu være slemt nok. For mit vedkommende var det eneste der kunne blive indenbords Cola og lyst brød (toastbrød) - evt ristet.

Go' bedring.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sørg for at få væske nok, da kroppen hurtigt kan blive dehydreret, og ellers tag den med ro og skån din mave, evt med lidt ristet brød.

Det er hvad der kan ske, men det vil ikke gå ud over dine træningsresultater, da det er hurtigt overstået, inden for et par dage. Tæk hellere på at blive rask så hurtigt som muligt end på din træning. Det ville være synd hvis du ikke kunne komme afsted.

Tag det som en deload. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share