Cabeltwist


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Hej..

Da jeg var nede og træne igår ville jeg prøve den maveøvelse som vist hedder noget med twist hvor man står med den ene ende af en barbell og "twister" :4smartass: .... Men der er ikke rigtigt nogen steder i mit center hvor man kan gøre det så tænkte at det kunne vel også gøres med cabels, så det prøvede jeg, og synes faktisk det fungere ganske udemærket. Hvis i kan forestille jer, så tager man først kablet i højre hånd. og tager ex. 10 twists tilbage med højre side med højre side, og bagefter med venstre.. Giver det mening...? :smile:

Nå men hvis der er nogen der forstod det, ville denne øvelse så ikke godt kunne bruges som et godt alternativ til barbell twist?

Link to comment
Share on other sites

Hedder den ikke full contakt twist ?

Jeg har aldrig rigtigt fundet ud af den.

Den du har opfundet lyder spændende, men hvordan står du i udgangspositionen ?

Står du med siden til eller direkte med front mod hvor kablet kommer fra ?

Og kommer det skråt nedefra eller oppe fra ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hedder den ikke full contakt twist ?

Jeg har aldrig rigtigt fundet ud af den.

Den du har opfundet lyder spændende, men hvordan står du i udgangspositionen ?

Står du med siden til eller direkte med front mod hvor kablet kommer fra ?

Og kommer det skråt nedefra eller oppe fra ?

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, sorry mente full contact twist.. Men Kablet kommer nedefra og jeg står med front mod hvor kablet kommer fra. Og tager så først fat i cablet med højre hånd og twister bagud med højre side og bagefter med venstre....

Da jeg lavede den sys jeg den virkede ok hård, men man ska nok lige øve sig lidt på den.

Virkelig ikke andre der har nogle kommentare til min superhyper opfindelse? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må vidst skuffe dig! Den øvlse du har opfundet lyder som Woodchops:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... Også.. Sys os det var underligt der aldrig var nogen der har lavet det... :laugh:

Har du flere billeder af udførelsen så man kan se hvordan det gøres helt korrekt.. Det kunne være perfekt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share