Lidt inspiration lidt øvelser til obliques..


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Hola..

Jeg kender til side bents og full contact twist, hvilket var de 2 som jeg vekslede mellem.. men nu, hvor jeg er begyndt at træne i HSK (horsens), er der ikk rigtig mulighed for at træne full contact twist.. jeg vil jo gerne ha lidt afveksling også.. så kom gerne med lidt drenge :smile:

Link to comment
Share on other sites

men nu, hvor jeg er begyndt at træne i HSK (horsens), er der ikk rigtig mulighed for at træne full contact twist

Kræver det ikke bare at man har et hjørne i et rum og en vægtstang? :blink:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

jo, men der er ingen hjørner at komme til.. tro det eller ej, sån er det sq... det fucked up!! der er proppet med sjov, spas gak og løjer overalt i hjørnerne dernede... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Set denne tråd http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=25656?

En selvomopfunden erstatning til full contact twist. Om den virker ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd om du kan mærke den.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er mig der er "opfinderen" :4smartass:

Men se dog at skriv noget til den... Altså kunne da være rart med jeres respons og meing om øvelsen... Kom frisk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er mig der er "opfinderen"  :4smartass:

Men se dog at skriv noget til den... Altså kunne da være rart med jeres respons og meing om øvelsen... Kom frisk  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tester den lige zumorgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay... Kom ind i tråden og skriv din oplevelse... Jeg kan nemlig ik helt selv finde ud af hvordan jeg skal stå og lave den, så det rigtig kan mærkes.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share