K: Coc grippers


Zharc
 Share

Recommended Posts

ja ved også man kan få fra ironmind.com men er nu ikke så sikker med at købe i USA, og så er der jo også en høj fragt pris, plus tolden :(

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt mine igennem ironmind, der kom ikk told på og incl fragt var det det samme som at købe feks hos getbig

Link to comment
Share on other sites

teddy det er fordi de har kostet under 300 kr...

bestiller du mere end 2 kommer der told på...

anyway jeg har en #2'er til at ligge skal lige finde ud af om jeg vil sælge den :P

<{POST_SNAPBACK}>

Så bestiller man bare ikk mere end 2, der er alligevel lejetøj til lang tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

er der nogen herinde der har brugt dem og kan sige 100% at deres dødløft, chins, bend over rows og lign. er blevet forbedret? (og hvilke grippers har i brugt?)

kan ikke gå op i dødløft i øjeblikket fordi jeg simpelthen ikke kan holde fast i stangen, men altid ender med at holde med 4 fingre og må stoppe inden jeg taber skidtet :(

Link to comment
Share on other sites

er der nogen herinde der har brugt dem og kan sige 100% at deres dødløft, chins, bend over rows og lign. er blevet forbedret? (og hvilke grippers har i brugt?)

kan ikke gå op i dødløft i øjeblikket fordi jeg simpelthen ikke kan holde fast i stangen, men altid ender med at holde med 4 fingre og må stoppe inden jeg taber skidtet :(

<{POST_SNAPBACK}>

CoC træning har ikke den store overførsel til et godt greb om stangen i de øvelser du nævner. Prøv istedet noget pinch-gripping eller statisk hold på tid med stang, hvis det er dit mål. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Zharc & Orbital -->

1'eren og 2'eren til salg

Jeg har 1'eren og 2'eren liggende (der står henholdsvis 1 & 2 i bunden på dem, de blev i sin tid købt fra USA.... rimelig ubrugt). Jeg står og skal til at flytte, så hvis I vil give et fair bud på dem, vil jeg nok gerne afstå dem - ellers må de indgå i min træning når jeg starter op igen næste uge :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share