Progressions-cyklus for militarypress?


Nutellakrigeren
 Share

Recommended Posts

hvad er spiderman walkouts?    :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

En øvelse Kenneth Jay havde en video af på sin gamle hjemmeside, strengthrevolutions.com

Du starter stående oprejst med let spredte ben, bøjer dig forover og planter hænderne i jorden, hvorefter du bare "går" ud med hænderne, indtil hele kroppen kun hænger et par cm over jorden, og du kun støtter på hænder og fødder/tæer.

Hvis du synes det lyder lidt kringlet kan jeg prøve at udfolde mig i paint :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, tror godt jeg kunne forestille mig det..  lidt ala ab wheel, blot uden et 'wheel'? hehe...    :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis.

Jeg har inkluderet den slags øvelser fordi der skal mere fokus på min core-strength.

Og da jeg ikke kan træne squat eller dødløft grundet en skade pt, så må det gøres på denne måde :smile:

Ser programmet ellers nogenlunde ud?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

*BUMP*

Har lige maxet i stem + pushpress idag, efter 10 uger på programmet.

Gik over ALT forventning!

Mit gamle max lå på 80kg - og det var endda et rigtig gammelt max, da jeg startede på programmet var jeg nok ikke god for mere end 75kg, og det samme for vend (vender altid vægten inden et stem)

Tog 90kg idag i vend + stem! :devil: Maxede derefter i pushpress hvor jeg fik 2 singles med 100kg! Failede på 110kg imellem de 2 singles, og den sidste single var faktisk lige efter jeg havde failet for 2. gang på de 110! Mit ultra-gamle max lå her på 85kg :w00t:

Det program skal HELT sikkert gemmes!

Francis > Mange tak fordi du anbefalede 5x3+2 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share