Mærkelig bryst?


lysdal
 Share

Recommended Posts

Hmmm ved ikkel ige hvor jeg skal smide den her tråd.. så vi prøver her så kan det da ikke gå helt galt hehe...

Men mit problem opstod efter igårs træning.. jeg træned sådan lidt af hvert lidt triceps, biceps, mave, ryg osv... eftersom jeg er ved at lave, mit program men endnu ikke færdig med, men derfor vil jeg jo ikke gå i stå :blink:

Men da jeg kom hjem kunne jeg se minøverste venstre del af venstre bryst var betydeligt støre end den nedre halvdel af brystet, og se det ser jo ikke så fandens godt ud hehe, så vil lige høre hvilken af følgende øvelser der kan være skyld i dette??

Kan det være:

Bænkpressen jeg har holdt for langt ude på stangen ved?

Flad brystpress (DB)?

Skrå press (DB)?

eller ved sku ik hvad den hedder så har lige lagt et billede op af øvelsen:

hmm men enten skal jeg droppe den øvelse derer skyld i dette, eller også skal jeg finde en ekstra øvelse som er til den anden halvdel.. men en tredje mulighed er selvføgelig at finde en alternativ øvelse som gir godt til hele brystet, Forslag??

post-7786-1124460178.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke nogle af de øvelser du har udført kan have givet så markant en muskel aktivering at du kan se at det øverste af musklen er blevet større.

Alle de bryst øvelser du nævner aktiverer hele brystmuskulaturen... at nogen muligvis aktiverer det øverste 10% mere end det nederste bør ikke være synligt efter 1 træning.

Link to comment
Share on other sites

No.1 tror ikke helt du fangede problemet hehe... det er ikke bare venstre der er størst, det er en del af venstre muskel som er en ½ gange så stor som den anden halvdel af brystmusklen  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ked af at sige det champ, men jeg tror du onanere for meget. Skift evt. hånd hver anden gang :tongue:

Spøg til side, med mindre det er en knogle der ligger forkert inde bag i eller noget i den stil, så træn du bare løs, det skal nok udjævne sig med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share