Indtagelse efter træning!! Hjælp


No.1
 Share

Recommended Posts

Hey MOL..! har fået sindsygt svært næsten umuligt at få noget ned lige efter træning!! tror det er fordi min puls er oppe at køre i godt tempo! virker det emget dårligere at tage det 5-10 efter når jeg er kommet hjem! for så kan jeg sagtens!.!?

Tak på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

ingen problemer i det.

Hvis du spiser ofte (f.eks. 6 gange om dagen) vil kroppen heller ikke stå "akut" og mangle noget lige efter træning, så det skader ikke at der går nogle minutter.

Men der kan faktisk være ide i at indtage sin træningsshake både før, under og efter træning, fordi der jo er forsinkelse selve optagelsen i forhold til indtagelsen.

Link to comment
Share on other sites

okay men spiser også altid godt en halv times tid før jeg træner!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du spiser et stort måltid så er det måske grunden til du ikke kan spise noget bagefter. Jeg har det i hvert fald bedst med at have spist 1-2 timer før træning, hvis min dag tillader det, og er det tættere skal måltidet i hvert fald være let.

Link to comment
Share on other sites

okay men spiser også altid godt en halv times tid før jeg træner!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du spiser et stort måltid så er det måske grunden til du ikke kan spise noget bagefter. Jeg har det i hvert fald bedst med at have spist 1-2 timer før træning, hvis min dag tillader det, og er det tættere skal måltidet i hvert fald være let.

<{POST_SNAPBACK}>

hmm! ja kan måske have noget med det at gøre!

Link to comment
Share on other sites

ja er jeg faktisk tit! skal jeg spise et stykke tid før..!?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja spis gerne en time eller to inden træning. Dermed har du optaget maden i kroppen og hvilket betyder at du er fuldt opladet og føler dig veloplagt til træningspasset. :cooldance:

Hvis du spiser en halv time inden træningspasset, ligger hovedparten af maden stadig i maven, hvilket kan betyde at du evt. ikke har nok energi og dermed føler dig træt og udmattet :smile:

Så kan du jo tage en protein shake og lidt frugt etc. når du kommer hjem fra gym :bigsmile:

Edited by Totti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share