vækst af muskler???


lysdal
 Share

Recommended Posts

Hey sad lige og snakkede med nogle venner og vi kom til at sankke om det her sjove emne :4smartass:

Og diskusionen, gik så som overskriften siger, hvor længe efter man er begyndt at træne går der inden musklens masse stopper med at blive større...

Jeg vil selv da ikke umiddelbart tror at muskel massen stopper med at vokse :raisebrow:

men nu må jeg jo heller lige hører om jeg er helt galt på den :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tolker spørgsmålet lidt anderledes... For mig at se spørger han hvor mange år der går før han ikke kan vokse mere muskelmæssigt...

For ellers ville han jo tro at han kunne nøjes med at træne en gang og så ville musklerne aldrig stoppe med at vokse..

Eller har jeg tolket den helt forkert?

Link to comment
Share on other sites

Aner det ikke..

Alderen lægger en vis begrænsning med hvilket absolut niveau kan holdes, men ellers handler det dybest set om kost og træning skal optimeres.

Det variere meget fra individ til individ.

Da det er de færreste der når deres maksimal "clean" potentiale tror jeg ikke man kan svare på det!

Dog skal det siges at de fleste bb'ere topper i midten af trediverne. Ved dog ikke om det kun er krudtaberne der kan fortsætte så længe?

I kan evt. prøve at banke Incognito op?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share