BF%


No.1
 Share

Recommended Posts

kunne det ikke være en ide hvis folk smed et billede ind sammen med deres bud på en fedt %, så kan alle os som ikke ved det måske bedre danne os et billede af hvad vi tror vores egen er.. Selvfølgelig har alle ikke et opdateret billede, men dem som nu har :smile:

Link to comment
Share on other sites

kunne det ikke være en ide hvis folk smed et billede ind sammen med deres bud på en fedt %, så kan alle os som ikke ved det måske bedre danne os et billede af hvad vi tror vores egen er.. Selvfølgelig har alle ikke et opdateret billede, men dem som nu har  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Et billede siger ikke en skid. Væske kan få ens fedt&%er til at se meget forskellige ud.

Jeg erfarede bla. dette da Anywårn og jeg målte fedt fold med en tang, målingerne var ens, men jeg så langt mere cut ud fordi anyone binder mere væske under huden end jeg..

Link to comment
Share on other sites

min er 0% - jeg er total mørbrad  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Ligesom et egern. Et egern er jo ren mørbrad.

kunne det ikke være en ide hvis folk smed et billede ind sammen med deres bud på en fedt %, så kan alle os som ikke ved det måske bedre danne os et billede af hvad vi tror vores egen er.. Selvfølgelig har alle ikke et opdateret billede, men dem som nu har

Ok, da. Billedet er fra sidste gang jeg var i tivoli.

post-2652-1125428043.jpg

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

kunne det ikke være en ide hvis folk smed et billede ind sammen med deres bud på en fedt %, så kan alle os som ikke ved det måske bedre danne os et billede af hvad vi tror vores egen er.. Selvfølgelig har alle ikke et opdateret billede, men dem som nu har 

Tjo, kan jeg da godt selvom det jo som Poul ikke siger det vilde. Jeg skyder på omkring de 15% på det her billede.

post-858-1125436039_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik min fedt % målt på en af de der prof. målere med strøm(eller hvad det nu er...). Den målte mig til ca. 17%. Men når jeg selv skal måle med fedttag og Jackson & Pollocks 3-punkts måling, får jeg det til 13,4%.

Jeg tror nu at Durnin & Wolmersley 4-punkts måling er mere nøjaktig på en i min vægtklasse. Men jeg kan sku ikke nå de målepunkter selv...sååå... :dry:

Er der nogen der ved om de der prof. målere måler i overkanten eller om de er gode nok? For de der billige badevægte med fedtmålere, duger sku ikke til en skid!

post-2304-1125481779_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share