Bent over barbell rows


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

Jeg får næsten altid rigtigt ondt i min læn, mens jeg laver BB rows.

Mit program er bygget op så jeg laver øvelsen lige efter dødløft...

Skal jeg bytte lidt om i programmet så der er længere tid mellem øvelserne?

Eller er der andet jeg kan gøre?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er normalt at smide nogle øvelser ind imellem dødløft og rows, så musklerne får kommet sig lidt oven på dødløft. Men hvis du direkte får ondt, så er der sikkert noget andet galt end trætte muskler. Måske du udfører øvelsen forkert. :raisebrow:

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Den mulighed lyder sansynlig... træner meget sjældent mave... Vil jeg rette op på.... kan du anbefalde nogle øvelser?

Og NEJ ikke dragon flags... Har givet det et forsøg.. hehe:P

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg elsker den øvelse forresten. Vigtigt at vide er at du ikke behøver at udfører den 100% korrekt for at få noget ud af den. Jeg udfører den selv ved en ribbe, og ikke på en bænk. Desuden svinger jeg mig op, da jeg ikke kan løfte mig langsomt op. Men jeg sænker mig langsomt, og der kan jeg holde kroppen nogenlunde lige i op til 8 gentagelser. Selv om de ikke er udført korrekt, så kan jeg tydeligt mærke det i dagene efter, og der er bestemt fremgang, så det varer nok ikke mange uger/måneder før jeg kan udføre dem helt korrekt. Måske du kunne prøve min metode? :smile:

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share