Kampsport omkring Grindsted?


KongKent
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg står måske overfor at skulle flytte til Grindsted (eller deromkring) indenfor de næste 2 - 5 måneder. Da jeg p.t. dyrker styrketræning (4 gange om ugen) har jeg overvejet, om jeg ved dette skifte skulle drosle ned til 2 gange om ugen og der ved siden af dyrke lidt kampsport (vil gerne være mere smidig end jeg er nu!)

Men er der nogen tilbud i omegnen? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Mener der er kickboxing i holsted.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er rigtigt, så kan det jo næsten ikke passe meget bedre. Jeg har søgt arbejde i Brørup, og det ligger jo lige ved siden af Holsted. Knap 30 km. kan jeg sagtens køre for at få lov at sparke mine ben til plukfisk et par gange om ugen. :smile:

Det må jeg lige tjekke op på...

EDIT: Et par minutter med Google, og vi har fået tjekket op på det :smile:

http://www.holstedkickboxing.webbyen.dk/

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Mener der er kickboxing i holsted.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har flere venner, som har gået til kickboxing i Holsted og været vildt glade for det! Og faktisk har min x-kæreste arbejdet i træningscenteret/motions- i Grindsted, men det gør hun vist ikke mere.

<{POST_SNAPBACK}>

ahh... cool, så fik jeg også lige svar på et andet spørgsmål jeg havde i lommerne. Nemlig om der var et styrkecenter i Grindsted. Ved du om det var mest maskiner, eller om der også er mulighed for frie vægte? Til bænkpres, squat, dødløft osv.?

Nu skal jeg fan'me bare ha' det job dernede så! For så skal farmand i kamptræning. Bogstavelig talt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved, ligger der stadig et lille center i Billund, der var, dengang jeg trænede der både maskiner og frie vægte. Aerobicholdene foregik på første sal på en repos, så udsigten var ofte ikke til at klage over, hvis man trænede om aftenen. :smile:

Det tætteste du kommer på kampsport i Billund er vist Stationen!?! :laugh:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Ellers har de et udmærket center i Vejen.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det passe de ikke har et styrkecenter i Grindsted?! Det virker da forrykt. Oh well, så må jeg jo fan'me bare købe nogle vægte og et par stativer til bænk og skrå bænk. For fan'me om jeg gider køre 10 - 30 km. for at løfte. Så hellere købe mig fattig i lidt aflagte vægte ét eller andet sted og pumpe derhjemme. :smile:

Det må være nok at jeg skal køre 30 km. to gange om ugen for at komme til træning i kickboxing klubben i Holsted, som jeg med 666% garanti vil give en chance når/hvis jeg får jobbet dernede som jeg har søgt.

For jeg skal fan'me være 'lee.... BRUCE LEE! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ellers har de et udmærket center i Vejen.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det passe de ikke har et styrkecenter i Grindsted?! Det virker da forrykt. Oh well, så må jeg jo fan'me bare købe nogle vægte og et par stativer til bænk og skrå bænk. For fan'me om jeg gider køre 10 - 30 km. for at løfte. Så hellere købe mig fattig i lidt aflagte vægte ét eller andet sted og pumpe derhjemme. :smile:

Det må være nok at jeg skal køre 30 km. to gange om ugen for at komme til træning i kickboxing klubben i Holsted, som jeg med 666% garanti vil give en chance når/hvis jeg får jobbet dernede som jeg har søgt.

For jeg skal fan'me være 'lee.... BRUCE LEE! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

'

De har et udemærket center i grindsted... Med håndvægte til 60 kg ik så mange maskiner men et ret fedt sted har selv trænet der et ½ års tid... Og har en del venner der træner der... Også er det meget billigt... Ligger meget tæt på busstationen

Link to comment
Share on other sites

De har et udemærket center i grindsted... Med håndvægte til 60 kg ik så mange maskiner men et ret fedt sted har selv trænet der et ½ års tid... Og har en del venner der træner der... Også er det meget billigt... Ligger meget tæt på busstationen

<{POST_SNAPBACK}>

ahhh..., jamen så er der jo ingen ko på isen. Det vil jeg tjekke ud når jeg kommer derned igen (weekenden hvor der er AF'05 i Herning), og så krydse fingre for jeg snart får besked om at komme til jobsamtale, så jeg kan charmere bukserne af de tosser og overbevise dem om jeg er svaret på alle deres bønner! :w00t:

For så går der pump og kickboxing i drengen! :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share