Hattrick.org


Xzebetz
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Som hattrick-veteran må jeg jo også hellere melde mig. Søhus Superstars - spiller min 12. sæson :cooldance: Gnisten er ikke helt den samme som i begyndelsen, men det bliver da til et login næsten hver dag alligevel :smile:

Så har vi da spillet træningskamp mod hinanden for nogen tid siden (29-6-2005). :4thumbup:

Mit hold er Newcastle F.C. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har selv været en del af Hattrik-kulten… Hvordan kom I med?

Jeg selv blev bildt ind, at det HØJST tog 5 minutter om ugen, da man kun skulle sætte hold og arrangere kampe…

Dette viste sig dog at være lidt af en underdrivelse… jeg tror jeg brugte min. ½-1 time dagligt da jeg spillede mest… dvs. før jeg indså, at det i virkeligheden er et ret ensformigt spil, hvor man nogenlunde kan regne ud hvor længe en given udvikling vil ta’. Det eneste spændende er i virkeligheden hver uges ”lottotrækning” når man henter en spiller i ungdomstruppen…

:tongue:

(så nu står jeg til lammetæv)

Link to comment
Share on other sites

Har selv været en del af Hattrik-kulten… Hvordan kom I med?

Jeg selv blev bildt ind, at det HØJST tog 5 minutter om ugen, da man kun skulle sætte hold og arrangere kampe…

Dette viste sig dog at være lidt af en underdrivelse… jeg tror jeg brugte min. ½-1 time dagligt da jeg spillede mest… dvs. før jeg indså, at det i virkeligheden er et ret ensformigt spil, hvor man nogenlunde kan regne ud hvor længe en given udvikling vil ta’. Det eneste spændende er i virkeligheden hver uges ”lottotrækning” når man henter en spiller i ungdomstruppen…

:tongue:

(så nu står jeg til lammetæv)

Jeg begyndte via en ven, der havde spillet i et stykke tid og opfordrede mig til at prøve.

Nøgternt set har du helt ret i at spillets kerne fundamentalt set består af værditilsvækst af spillere via træning. Udfordringen i den forbindelse består dog i at købe og sælge på rette tid.

Jeg mener dog der er andre (små) glæder i spillet... At lure modstanderens opstilling og foretage små taktiske fif kan være ret fedt, hvis det lykkes. Og så selvfølgelig som du nævner søndag morgens undgdomstræk. At game-engine på trods af 90% forudsigelighed netop alligevel overrasker (og det må gerne være i Cuppen mod et suppe-hold :-)) Man finder de små glæder - håbet om en dansk landsholdsspiller, eller at vinde rækken osv.

Men den helt HELT store lir er, hvis man kender nogle spillere i RL. Det var på den måde jeg begyndte at spille og da jeg så fik flere blandt min nærmeste venneskreds med i spillet var det daglige login til stor underholdning :w00t:

Når det er sagt, så ja, nu har jeg spillet siden december 2001 og jeg er nået til et sted, hvor holdet et eller andet sted bare bliver vedligeholdt af ren stædighed. Jeg logger måske lige ind og kigger dagligt, men bruger nok omkring 30 minutter om ugen på spillet - medmindre jeg er på spillerjagt . :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share