Light sodavand


Kafir
 Share

Recommended Posts

Hej skal gerne have smidt lidt overflødige kilo, og ville høre om f.eks. pepsi light osv. kan drikkes, eller de helt skal undlades? Har hørt noget om at de sødestoffer får blodsukkeret til at svinge temmelig meget, hvorved man føler sult?

Noget andet er, om 2 stykker rugbrød samt lidt frugt og grønsager er for lidt at leve af om dagen?

Link to comment
Share on other sites

Hej skal gerne have smidt lidt overflødige kilo, og ville høre om f.eks. pepsi light osv. kan drikkes, eller de helt skal undlades? Har hørt noget om at de sødestoffer får blodsukkeret til at svinge temmelig meget, hvorved man føler sult?

Noget andet er, om 2 stykker rugbrød samt lidt frugt og grønsager er for lidt at leve af om dagen?

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Jeg ville døøøøø!!!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej skal gerne have smidt lidt overflødige kilo, og ville høre om f.eks. pepsi light osv. kan drikkes, eller de helt skal undlades? Har hørt noget om at de sødestoffer får blodsukkeret til at svinge temmelig meget, hvorved man føler sult?

Noget andet er, om 2 stykker rugbrød samt lidt frugt og grønsager er for lidt at leve af om dagen?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan sagtens indtage sukkerfri drikke under vægttab. Du skal helst spise mere end det du nævner, det er alt for lidt :blink:

Artikel om vægttab

Link to comment
Share on other sites

Ok tak for linket, synes nok jeg har været halv sulten her de sidste par dage, men det er dog ikke så meget maden der er problemet for mig, det har mere været mit overdrevne forbrug af alkohol. Så har helt valgt ikke at drikke nogen form for alkohol under kuren(svært når man bor på kollegie, men der skal ske noget).

Edited by Kafir
Link to comment
Share on other sites

Der vil nu nok ikke ske det helt store ved at drikke i ny og næ :tongue: Hvis du ønsker at tabe dig handler det jo i bund og grund (som mange andre har skrevet herinde) om at indtage et lavere Kcal forbrug, end dit stoftskifte, kan findes URL=http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/sundhed_generelt/stofskifteberegner/]her

Men held og lykke med det, skal du da ha herfra...

Link to comment
Share on other sites

Har selv været igang med at tabe mig noget tid nu .. Idet du jo ikk har noget du skal nå kan du sagtens tabe dig stille og roligt .. Mens du buldrer lidt engang imellem..

Jeg har da haft et par off days fra diæten .. Ofte i week skal lige siges :4thumbup: .. Hvor man spiser lidt usundt candy, og spiser lidt pizza :4mewantfood: .. Andre gange hvor man bliver lidt stiv .. Men tilgengæld har jeg også kørt diæten 100 % i hverdagene .. Har tabt mig fast ugentligt .. Så Brug ovenstående råd, og held og lykke herfra ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share