for lidt tid


powersvin2
 Share

Recommended Posts

Hej mol

lad os gå direkte til historien og springe alt for historien over for denne gang :4thumbup:

Ønsker at træne et program for masse eks. getbig oldschool, da det lyder fedt, og kender personer der har haft stor fremgang.

Det der e problemet er jeg ikke har de 6 uger det tager, men kun 18 dage.

Kan jeg træne et program hvor jeg vil kunne opnå styrke fremgang og masse som od school, men vil opnå overtræning på denne korte periode.

Ønsker at træne fuldbody 3 gange i ugen. Har max mulighed for at træne 5 gange i ugen.

Hvad skal jeg gøre?

Har følgende ønsker, hvis det kan lade sig gøre.

Fullbody

Forøger styrke + masse

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo rigtig ikke nå at se nogen fremgang på 18 dage.. lige meget hvad du laver... :S

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke helt sådan jeg forstår spørgsmålet.

Han spørger jo faktisk bare om det er muligt for ham at sammensætte en trænings cyklus med en volumen som vil få ham overeached på 18 dage :wink:

Så han fx kan holde en uges deload uden at det har en negativ effekt.

jeg tror det er muligt, men kan ikke lige regne ud hvor stor denne volumen skal være :raisebrow:

Anyone ?

Pega

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo rigtig ikke nå at se nogen fremgang på 18 dage.. lige meget hvad du laver... :S

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke helt sådan jeg forstår spørgsmålet.

Han spørger jo faktisk bare om det er muligt for ham at sammensætte en trænings cyklus med en volumen som vil få ham overeached på 18 dage :wink:

Så han fx kan holde en uges deload uden at det har en negativ effekt.

jeg tror det er muligt, men kan ikke lige regne ud hvor stor denne volumen skal være :raisebrow:

Anyone ?

Pega

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis pegasus

En der har forstået at analyseren en tekst uden med den skal være skåret ud i pap, som i skolen :4thumbup:

Men anyway

Har overvejet at bare tage alle de træningspas jeg kan nå på denne tid, med max volume :raisebrow:

så må jeg jo nok kunne mærke når kroppen siger stop stop din tumpe, nu vil sku have pause!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så med noget sheiko? Det er hvertfald hårdt.. (siger mange)

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet det? Ved du hvad det går ud på? Det virker ikke sådan da du ikke bakker dit indlæg op med argumenter - derfor er det bare støj og hjælper ikke spørgeren det mindste.

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis simon Hp..

Desuden bodybuild 88 tager sheiko 1 mdr. :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så med noget sheiko? Det er hvertfald hårdt.. (siger mange)

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet det? Ved du hvad det går ud på? Det virker ikke sådan da du ikke bakker dit indlæg op med argumenter - derfor er det bare støj og hjælper ikke spørgeren det mindste.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg har ikke prøvet det, men jeg har læst meget om det...

Og jeg har da erfaret mig at man hurtigt kan komme hen mod overtræning, og var det ikke det han ville?

Ved godt det være en måned, og han kun har 18 dage... Men det var mit bedste bud. Og det var ikke andet end et bud...

Link to comment
Share on other sites

Hvad så med noget sheiko? Det er hvertfald hårdt.. (siger mange)

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvet det? Ved du hvad det går ud på? Det virker ikke sådan da du ikke bakker dit indlæg op med argumenter - derfor er det bare støj og hjælper ikke spørgeren det mindste.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg har ikke prøvet det, men jeg har læst meget om det...

Og jeg har da erfaret mig at man hurtigt kan komme hen mod overtræning, og var det ikke det han ville?

Ved godt det være en måned, og han kun har 18 dage... Men det var mit bedste bud. Og det var ikke andet end et bud...

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det ok, men næste gang prøv at begrunde hvorfor det er dit bud istedet for at skrive det er hårdt, ellers kan vi ikke rigtigt bruge det til noget :4smartass:

Men er der ingen af de kloge hoveder som ka gi' et bud på dette?

Edited by pegasus
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvorfor faen begynder man at snakke om Sheiko når forfatteren af tråden vil vide noget om fullbody!? :blink:

På 18 dage opnår du ikke noget specielt resultat uanset hvordan du træner. Tvivler på du overhovedet når at ovetræne på den korte tid, specielt ikke når du er begynder.

Hvorfor vil du gerne opnå overtræning på den korte periode? :blink:

Iøvrigt en fuldstændig mærkelig tråd det her :laugh:

"Jeg vil gerne være Mr. O, gerne på en uge, ved godt det plejer at tage længere tid men så lang tid gider jeg atlså ikke bruge på det - Har i et godt program?" :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share