24 timers spinning d. 15-16 oktober Horsens


BladeWalker
 Share

Recommended Posts

Så nærmere tiden sig hvor vi skal kører 24 timer i Horsens. Det bliver en forrygende god weekend tror jeg på. Er der elles nogen herinde fra der skal med i Horsens, udover danfanatiker  :4thumbup:

BladeW

<{POST_SNAPBACK}>

Hey du bor i Randers hehe :w00t:

Og ja der er da nogen...

Cyclingspinner

Rikkekim, Buje Mfl

Link to comment
Share on other sites

Så nærmere tiden sig hvor vi skal kører 24 timer i Horsens. Det bliver en forrygende god weekend tror jeg på. Er der elles nogen herinde fra der skal med i Horsens, udover danfanatiker  :4thumbup:

BladeW

<{POST_SNAPBACK}>

Hey du bor i Randers hehe :w00t:

Og ja der er da nogen...

Cyclingspinner

Rikkekim, Buje Mfl

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg bor dsv ikke i Randers. Jeg bor i Vildbjerg.

Link to comment
Share on other sites

Dåmt og dåmt er vel som man tager det :w00t:

Nej man sidder som regel ikke (nogen gør sikkert) på cyklen i samtlige 24 timer, man er med på et hold, hvor man så skiftes til at køre et par timer ad gangen. Der ligger ligeså meget socialt i det som der ligger spinning, altså for de fleste.

For mig personligt som selv er cycling instruktør, så gør jeg det også for at se, om der skulle være noget inspiration at hente til mine egne timer, samt for at opleve andre instruktører osv osv. Jeg elsker de her events og ville for alt i verden ikke undvære nogle af dem... :smile: Man ved jo ikke om, der lige netop denne gang vil være noget sublimt at hente...

Danf

Link to comment
Share on other sites

Melder mig osse på banen over deltagere på dette event ... vi er en del fra eq vejle som kommer tror vi stiller med en 5-6 hold eller deromkring.

Er ny på mol, har været 'lurker' længe, og glæder mig personligt meget til at møde nogen af de folk som hænger ud her ....

Nu håber jeg bare jeg bliver klar, gik ned med flaget i sidste weekend med lændesmæld da jeg skulle flytte et fjernsyn :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Melder mig osse på banen over deltagere på dette event ... vi er en del fra eq vejle som kommer tror vi stiller med en 5-6 hold eller deromkring.

Er ny på mol, har været 'lurker' længe, og glæder mig personligt meget til at møde nogen af de folk som hænger ud her ....

Nu håber jeg bare jeg bliver klar, gik ned med flaget i sidste weekend med lændesmæld da jeg skulle flytte et fjernsyn :sneaky2:

Self. bliver du klar til den 15-16, det skulle da lige linge andet en at du blev klar :) Du må bare ikke gå glip af denne forryende weekend.

Har du prøvet at kører 24 timer før?

Glæder med stadig meget til at se jer alle :)

Link to comment
Share on other sites

Melder mig osse på banen over deltagere på dette event ... vi er en del fra eq vejle som kommer tror vi stiller med en 5-6 hold eller deromkring.

Er ny på mol, har været 'lurker' længe, og glæder mig personligt meget til at møde nogen af de folk som hænger ud her ....

Nu håber jeg bare jeg bliver klar, gik ned med flaget i sidste weekend med lændesmæld da jeg skulle flytte et fjernsyn :sneaky2:

:w00t: Jamen så kender jeg faktisk en del fra jeres hold hvis du er Equinox Vejle. Glæder mig til at se jer alle. Man burde næste sætte et mærkat på med sit Molnavn så alle ved hvem vi forskellige mollere er.

:4thumbup:

Self. bliver du klar til den 15-16, det skulle da lige linge andet en at du blev klar :) Du må bare ikke gå glip af denne forryende weekend.

Har du prøvet at kører 24 timer før?

Glæder med stadig meget til at se jer alle :)

Må man spørge hvor du underviser henne :bigsmile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share