Erfaringer med F6 søges...


Luciferase
 Share

Recommended Posts

Jeg går og overvejer at anskaffe mig en F6. Har allerede en Fury og den giver mig en del problemer ...især med mit opspænd der slet ikke at til at få til at fungere...og det betyder ALT for mig når der er kg på. Derfor virker det som om en F6 passer perfekt til mig. Ville lige høre om der er nogen herinde der har erfaringer med den...gode dårlige?

Link to comment
Share on other sites

Personligt har jeg meget dårlige erfaringer med F6eren og er derfor gået tilbage til Furyen. Problemet med F6eren er at simpelthen presser armene helt ind til kroppen på mig, hvilket resultere i at jeg ikke får det forventede puf fra bunden i den. Men omvendt kender jeg også flere som er meget glade for den. Det afhænger en del af din bænkstil. Hvis du i forvejen er god til at holde albuerne ud fra kroppen kan det sagtens være F6eren er noget for dig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey cookie: kan du udbygge "gud" :bigsmile: noget at sammenligne med eller sådan noget?

Well, syntes den virkede rigtig godt for mig, men jeg nåede kun at løfte Thy Cup i den før den blev væk.

Ellers har jeg også løftet i en Fury, men jeg synes F6'eren hjælper mere med det oppænd jeg har.

Skal siges at det er under ½ år siden jeg var i en trøje første gang :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share