Fitnesscentre i kraftig ekspansion


Waits
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
:blink: 125.- for træning?? DET var tider.......ajeeee. Jeg fyrer 350,- af per måned - men så er der også sauna, swimmingpool, dampbad, jacuzzi........cafe.....storskærm og tv, ja, mangler sq kun vaskemaskinerne, så kunne jeg bo derovre :bigsmile:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Det er rimelig normalt i udlandet at det er prislejet. Jeg er helt enig, det er for mange penge for at løbe på et løbe bånd og lave curls. På den anden side har jeg også set fitnes centre i det prisleje, hvor der er svømmehal, badminton, løbebaner, kæmpe håndvægt områder, squash, mange timer, og meget andet ud over det normale, og der kan jeg bedre forholde mig til det, selvom jeg aldrig selv ville betale for det. Men det sætter da helt sikkert prisen for hjemmetræning i perspektiv.

ved det er en gammel tråd men alligevel

hvor jeg går og instruerer har vi både svømmehal, squash, styrketræning, spinning og diverse holdtrænings aktiviteter. og det hele for bare 350,- hvilket jeg egentlig syntes var ret dyrt, men kan forstå på det hele at jeg ikke skal klage :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share