Gak Gak Eller Klap Klap... Que?


trooper
 Share

Recommended Posts

Efter en herlig smolov hvor jeg erfarede at skal man bænke mere, skal man simpelthen bænke mere... end to gange om ugen.. selvom fire er lidt meget.. især for led.... nu sataser jeg mere på at stige i max og har lavet denne cyklus...

3 gange pr uge...

5x6 - 6x4 - 8x2

over fx. 8 uger

med progression jeg endnu ikke helt har fastlagt

lyder det ok?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk jeg havde mere fremgang da jeg bænkede to gange om ugen i et split program end da jeg kørte fullbody tre gange ugentlig. Men i split-programmet lavede jeg jo også flere brystøvelser end to jeg gør i fullbody.

Om det var det der gjorde udslaget, skal jeg ikke kunne sige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk jeg havde mere fremgang da jeg bænkede to gange om ugen i et split program end da jeg kørte fullbody tre gange ugentlig. Men i split-programmet lavede jeg jo også flere brystøvelser end to jeg gør i fullbody.

Om det var det der gjorde udslaget, skal jeg ikke kunne sige.

jeg tror det er forklaringen i et fullbody, skal man ofte igennem en masse øvelser hvergang og har ikke den samme tid til at koncentrere sig om de enkelte øvelser...... jeg har erfaret at to gange med et større antal hjælpeøvelser giver noget mindre end tre gange med færre hjælpeøvelser..

skal man være bedre til at bænke skal man simpelthen bænke mere... men har også erfaret at det kan blive for meget især for ens led........ men det der overraskede mig er at den til tider overdrevne fokusering på at restiturere går udover styrken, man skal simpelthen bare presse citronen mere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share