Kan ikke træne


Dan
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en dreg på 14 år. Der gerne vil til at træne min kondition lidt, men problemmet er at jeg bor lige op til en stor hovede vej. Hvor jeg ikke kan løbe. Jeg kan heller ikke cykle hen til en skov eller sådan noget for der er 27 km hen til den nærmeste skov. Så jeg synes ikke rigtig jeg har mulighed for at træne eller hvad siger i?

Link to comment
Share on other sites

Nu er det så anden gang du poster dette indlæg, og siden du postede det første gang har jeg haft svært ved at forestille mig, hvordan du egentlig bor...

Jeg forestiller mig et hus på 30 kvadratmeter, hvor hoveddøren åbner direkte ud på kørebanen af en traffikeret hovedvej. I en radius af 27 km er der spredt partisanersøm og med jævne mellemrum er der minefelter. De få steder, hvor der ikke er livsfarligt at opholde sig, regner det konstant.

Er det en præcis beskrivelse af din hjemegn? ;)

Nu til den mere konstruktive del af indlægget: hvad med at dyrke noget off-road mountain-biking? Eller bmx?

Mvh.

Morten

Link to comment
Share on other sites

>Nu er det så anden gang du poster dette indlæg, og siden du postede det første gang har jeg haft svært ved at forestille mig, hvordan du egentlig bor...

Jeg forestiller mig et hus på 30 kvadratmeter, hvor hoveddøren åbner direkte ud på kørebanen af en traffikeret hovedvej. I en radius af 27 km er der spredt partisanersøm og med jævne mellemrum er der minefelter. De få steder, hvor der ikke er livsfarligt at opholde sig, regner det konstant.

Er det en præcis beskrivelse af din hjemegn?<

:)LMAO:)

Skaf dig en motions cykel eller sadan noget, hvor svært kan det være!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Motion på hjemmeplan:

1) Vild fægtning med armene (intervaller af 30 sek. kan anbefales)

2) Forcer vejen uden at blive ramt af biler (med den trafikstrøm du oplever, må dette give tæt på max puls)

3) Forhindringsbanen (opstil borde stolle, fine kinesiske vaser og andet godt i gangen og forcer dette på kortest mulig tid)

4) Løft dit køleskab (en slægtning af "tøm dit køleskab", men mere styrketræningsorienteret)

Håber at noget af det kan bruges

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share