Chad waterbury's 10x3


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey..

Er nu færdig med mit 10x3 (eller Chads), og sidder nu og spekulere på: "Hva så?".. Skal jeg deloade eller holde total pause... er ret meget i tvivl, for går både efter styrke og masse....

Jeg overvejer nu også hvilket program jeg så skal prøve... overvejer selv at smede et sammen, men jeg tænker lidt på, hvordan man kan træne ovre ryg, uden at vingerne får mange tæsk?? altså både rows og chins giver jo vingerne en del tæsk..

Link to comment
Share on other sites

Hey..

Er nu færdig med mit 10x3 (eller Chads), og sidder nu og spekulere på: "Hva så?".. Skal jeg deloade eller holde total pause... er ret meget i tvivl, for går både efter styrke og masse....

Jeg overvejer nu også hvilket program jeg så skal prøve... overvejer selv at smede et sammen, men jeg tænker lidt på, hvordan man kan træne ovre ryg, uden at vingerne får mange tæsk?? altså både rows og chins giver jo vingerne en del tæsk..

Hvorfor ikk køre samme program igen??

Har du ikk hørt at ved at skifte program hver eneste cyklus kan det være svært at måle fremgangen

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikk køre samme program igen??

Har du ikk hørt at ved at skifte program hver eneste cyklus kan det være svært at måle fremgangen

Hmm troede faktisk at det var "legalt" efter en cyklus... Men kører det bare igen :smile:, men skal der pause eller deload imellem?? eller kan jeg gå direkte på en ny cyklus? Og hvis, hvad gør jeg så med vægtene? altså hvor meget kan jeg øge mine 1RM's med?

Link to comment
Share on other sites

Hmm troede faktisk at det var "legalt" efter en cyklus... Men kører det bare igen :smile: , men skal der pause eller deload imellem?? eller kan jeg gå direkte på en ny cyklus? Og hvis, hvad gør jeg så med vægtene? altså hvor meget kan jeg øge mine 1RM's med?

Det er da også legalt, er bare meget nemmere at måle fremgangen hvis man kører det samme igen..

Jeg ville tage en uges pause og så evt starte 5 kg højere end du gjorde sidst

Link to comment
Share on other sites

Det er da også legalt, er bare meget nemmere at måle fremgangen hvis man kører det samme igen..

Jeg ville tage en uges pause og så evt starte 5 kg højere end du gjorde sidst

Damn.. Hader pauser :P hehe.. Er der egentligt ikke et eller andet man kan lave i den pause? Bare for at holde sig igang, og have noget at lave?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil gøre det "the Chad way" kan du på T-Nation finde et indlæg, hvor han opstiller en række programmer, som efter hans mening, med fordel kan køres i forlængelse af hinanden.

Jeg kan ikke finde indlægget for dig, men hvis du søger på Chad Waterbury og nogle af hans programmer derovre, bør det dukke op (det er ikke som at finde en nål i en høstak!).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share