Hvor er det muligt at få Inzer udstyr?


Seb M
 Share

Recommended Posts

Jeg har fundet mange steder man kan få andre mærker og dem er der bestemt intet i vejen med. Men nu har jeg haft muligheden for at prøve omtalte wraps og synes de er super gode til mig.

  1. Jeg har læst i et eller andet indlæg at Inzer købt i Europa, skulle være lidt svingende i kvalitet. Noget med at det er produceret i Tjekkiet, hvilket jeg ikke er interesseret i...hvis altså det har noget på sig (?)
  2. At købe det fra deres egen hjemmeside, er jo en mulighed, men med moms, told og punktafgift, er det jo ikke til at have med at gøre.

Det drejer sig om deres Wrist Wraps, Knee Wraps og en Erector Shirt. Hvor kan jeg få det henne? Jeg tror nok jeg har spurgt om noget lignende for noget tid siden, men kan ikke finde indlægget og dermed ikke re-poste det.

Help!

Mvh Seb

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvorfor du vil anskaffe dig en erector shirt, men dem jeg kender til som har erfaringer med dem har ikke just været begejstret. Med hensyn til håndleds- og knæbind findes der lige så gode alternativer fra Metal Og Titan som fåes hos danske forhandlere.

Jeg har faktisk fået sådan en trøje anbefalet og da jeg så den ikke kostede alverden inde på Inzers hjemmeside, syntes jeg ikke det var så galt.

Jeg ved godt at der findes lige så gode alternativer, hvad angår wraps og jeg har nogle Titan Wraps på kornet, men det er lige så meget princippet i at jeg ikke kan finde nogen der forhandler Inzer. Forstå mig ret, det er ikke fordi jeg absolut VIL have Inzer, men det er bare pt. ikke en valgmulighed, når jeg ikke ved hvor man kan købe dem. Og det ærgrer mig lidt.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvorfor du vil anskaffe dig en erector shirt, men dem jeg kender til som har erfaringer med dem har ikke just været begejstret.

Jeg har prøvet en et par gange og man er ihvertfald spændt godt op, jeg har Erik rasmussens gamle erector shirt og brugte den til Copenhagen Cup

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg lige spurgt ad om hvordan og hvorledes på Inzer.dk. Ellers så finder jeg på noget andet. Tak for svarene :smile: .

Tror også jeg prøver at ringe til Told & Skat, for at hører nærmere...om ikke andet så for at brokke mig over de toldregler :dry:

Seb

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg lige spurgt ad om hvordan og hvorledes på Inzer.dk. Ellers så finder jeg på noget andet. Tak for svarene :smile: .

Tror også jeg prøver at ringe til Told & Skat, for at hører nærmere...om ikke andet så for at brokke mig over de toldregler :dry:

Seb

Der kommer 37,5 % oven i,hvis den bliver taget i tolden, på vare fra usa

Link to comment
Share on other sites

Der kommer 37,5 % oven i,hvis den bliver taget i tolden, på vare fra usa

Man siger bare til Inzer de skal sætte regningen ned til feks 20 dollars så sker der ingenting det gør jeg hvergang jeg bestiller derfra så kan told og skat ikke gøre en skid

Link to comment
Share on other sites

Hvordan det L^P? Altså hvordan gør man det i praksis? Lyder rimelig smart :smile:

Når man bestiller, skriver man lige til dem om de ikke lige er flinke at skrive 20 dollars på regningen istedet for det "rigtige" beløb hvis du nu har bestilt for 300 dollars, told og skat gider ikke bruge tid på noget der har kostet 20 dollars eller mindre, jeg har ihvertfald ikke fået ekstra regninger endnu.

Og de kan INTET gøre, de står med regningen på din forsendelse og der står 20 dollars så er det lige gyldigt om de køber den eller ej

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share