Hvad skal jeg gøre?


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Heysan

Står lidt i et dilemma. Jeg køre HST, hvor jeg har rows med.. Men er så også lige begyndt på chins ladder, og efter jeg havde kørt den følte jeg mig simpelthen ikke klar til nogle rows, så den sprang jeg over.

Mit spørgsmål er så skal jeg permanent erstatte chinups ladder med rows ? Eller skal jeg køre skiftevis rows og chinups ladders hveranden gang?

Eller en tredje mulighed, passer chinups ladder slet ikke ind i HST principperne?

Synes nemlig ikke jeg får trænet særlig meget vinger uden chinups, right?

Skal lige siges jeg køre mit HST med følgende øvelser:

squat

bp

dl

skulderpres

rows/chinups? (hvad gør jeg her?)

lateral raises

inc. db press

preacher curls

lægtræning i masking

cabelcrunches

køre to sæt af hver øvelse og 3 sæt cabelcrunches.

Håber nogen kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre med rows og chinups, for umiddelbart rammer de da nogenlunde de samme muskelgrupper?

/LurifaX

Link to comment
Share on other sites

mit umiddelbare forslag er at du tager chinups som det første i programmet, så burde der være kræfter til rows, når du når dertil.

chins og rows er begge rygøvelser, men da du med chins trækker oppefra og ned, og i rows trækker ind, så rammer de alligevel forskelligt.

Link to comment
Share on other sites

mit umiddelbare forslag er at du tager chinups som det første i programmet, så burde der være kræfter til rows, når du når dertil.

chins og rows er begge rygøvelser, men da du med chins trækker oppefra og ned, og i rows trækker ind, så rammer de alligevel forskelligt.

Okay, tak for det, det vil jeg da prøve at se om jeg kan få lavet om på så :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share